Gå til innhold

Store vinnermuligheter - utsetter fristen til 18.desember kl 09:00

Anbefalte innlegg

Hei :) Stor skuffelse at jeg bare har fått inn 2 svar, når det er 3 premier, og mange ord er i Rolf Hansen-ånd, selv om de ikke er like utspekulerte. Nå utsetter jeg innleveringsfristen til 18.desember kl 09:00 før jeg trekker de 3 vinnerne (om flere svar kommer inn). Her er linken: http://home.online.no/~larasten/kryssordsiden.html

Fortsetter under...

Hei,har av ulike årsaker ikke vært her inne på flere måneder.Aner derfor ikke hva denne konkurransen er for noe.Kopierte linken som er oppgitt over her ,men kom da bare til kryssordsiden.Om noen kan geleide meg videre blir jeg glad.På forhånd takk for event.hjelp.

Hei :) Stor skuffelse at jeg bare har fått inn 2 svar, når det er 3 premier, og mange ord er i Rolf Hansen-ånd, selv om de ikke er like utspekulerte. Nå utsetter jeg innleveringsfristen til 18.desember kl 09:00 før jeg trekker de 3 vinnerne (om flere svar kommer inn). Her er linken: http://home.online.no/~larasten/kryssordsiden.html

Store vinnermuligheter?????

Og så er det bare 3 Flaxlodd lissom........ joa

Med store vinnermuligheter, så mener jeg selvsagt i forhold til innsendere. Du slipper også porto, så ikke syt!

Er sikkert over 1000 som sender inn hvert kryssord til Rolf Hansen, så da blir jo sjansene mye mindre til å vinne,

men om du er en av kanskje 6-7 som sender inn, så er jo muligheten til premie mye større!

({$editedMessage} 16.12.10 13:17)

Annonse

Med store vinnermuligheter, så mener jeg selvsagt i forhold til innsendere. Du slipper også porto, så ikke syt!

Er sikkert over 1000 som sender inn hvert kryssord til Rolf Hansen, så da blir jo sjansene mye mindre til å vinne,

men om du er en av kanskje 6-7 som sender inn, så er jo muligheten til premie mye større!

({$editedMessage} 16.12.10 13:17)

Men jeg sender altså aldri inn noe x-ord da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...