Gjest Ola Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Har problemer med: indoiransk --> ari-- Og siste løsningsordet i gaten under blir da:kan-l-e Lurer litt på noen av gatene: planlagt liv mer beskyttet enn FØDT (eller DØDT) og ufødt
Gjest bøgga Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 indoiransk -arisk har jeg.gaten du lurer jeg.tror jeg det skal være født p.g.a.syre.men jeg er i tvil om jeg har rett navn på rockelegende.
Gjest Ola Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Rockelegenden er: Helge Gaarder kons.syre er: iseddik
Gjest Ola Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Kan noen hjelpe meg med en gate: planlagt liv mer beskyttet enn ---- og ufødt. Det kan være dødt eller født.
Gjest Lise Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Planlagt liv mer beskyttet enn dødt og ufødt
Gjest marit Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Har problemer med: indoiransk --> ari-- Og siste løsningsordet i gaten under blir da:kan-l-e Lurer litt på noen av gatene: planlagt liv mer beskyttet enn FØDT (eller DØDT) og ufødt kan noen si meg hva MC 3 boks. K-m blir
Gjest Skjye Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Har problemer med: indoiransk --> ari-- Og siste løsningsordet i gaten under blir da:kan-l-e Lurer litt på noen av gatene: planlagt liv mer beskyttet enn FØDT (eller DØDT) og ufødt Hei, Marit. Løsningen blir trolig KTM - et motorsykkelmerke. Mvh Skjye.
Gjest marit Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Har problemer med: indoiransk --> ari-- Og siste løsningsordet i gaten under blir da:kan-l-e Lurer litt på noen av gatene: planlagt liv mer beskyttet enn FØDT (eller DØDT) og ufødt tusen takk
Gjest Inger-Lise Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Hei, Marit. Løsningen blir trolig KTM - et motorsykkelmerke. Mvh Skjye. Heisann. Stå fast på rå lotus, og linjen nedover Tar d-t pla ? og finner ikkje ordet for enkelt. Er det nokon som kan hjelpe?
Gjest Ola Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Rå Lotus = ESPRIT en rå sportsbil av merket Lotus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå