tyga7 Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Har ikke våget meg inn her før,men nå prøver jeg. Helt nede til høyre er stikkordet sugge. Ei sugge er en hunngris,men jeg får galte til svar og det er en hanngris. Andre som har stusset på det?
birkebeiner Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 En feil som burde vært rettet opp siden dette er en reprise
harry Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 - skrev (På 9.12.2010 den 17.39): Har ikke våget meg inn her før,men nå prøver jeg. Helt nede til høyre er stikkordet sugge. Ei sugge er en hunngris,men jeg får galte til svar og det er en hanngris. Andre som har stusset på det? Hva blir slutten sersjanten?
harry Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 - skrev (På 9.12.2010 den 17.39): Har ikke våget meg inn her før,men nå prøver jeg. Helt nede til høyre er stikkordet sugge. Ei sugge er en hunngris,men jeg får galte til svar og det er en hanngris. Andre som har stusset på det? Hva med gylte?
egon Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 - skrev (På 9.12.2010 den 17.49): En feil som burde vært rettet opp siden dette er en reprise Nei, svaret må bli GYLTE. GYLTE = SUGGE = HUNNGRIS. Husker denne for det har vært oppe til diskusjon før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå