Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Var bare litt spent på om den var så ny at den fantes i arkivet mitt. (Ved nærmere ettertanke hadde jeg ikke behøvd å si noe om det, får gå under kategorien unødvendige kommentarer som denne!)

Skrevet

Var bare litt spent på om den var så ny at den fantes i arkivet mitt. (Ved nærmere ettertanke hadde jeg ikke behøvd å si noe om det, får gå under kategorien unødvendige kommentarer som denne!)

Absolutt lov til å ergre seg bittelite grann over at det ikke ble plukket en litt eldre utgave til reprise. Husker godt stekepanna, golfballen og en del annet. Lite utfordrende i dag....

Skrevet

Da jeg kom til sersjanten og stekepannen forsto jeg at den ikke var så gammel, men ok en kald desemberdag

Jeg er faktisk litt overrasket over at langtidsminnet mitt i hvertfall går to år tilbake i tiden! Jeg har vanligvis ingen problemer med å akseptere repriser av Hansens kryssord, det være seg onsdag eller lørdag, men i dag ble det nok litt i enkleste laget å skrive inn løsningene. Og, ---- jeg kikka ikke på løsningen fra forrige gang!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...