sigri Skrevet 27. november 2010 Skrevet 27. november 2010 Loddrett 13 inn fra venstre,7 ned. Kan noen forklare meg hva starten på løsningsordet har med fotball å gjøre?? Jeg er helt grønn når det gjelder fotball, det må jeg innrømme, men hos meg synes det mer å ha med kirke og kristendom å gjøre??
wille Skrevet 27. november 2010 Skrevet 27. november 2010 Starten på løsninsordet er en kjent fotballspiller - de to første bokstavene er eu...
sjarken Skrevet 27. november 2010 Skrevet 27. november 2010 Loddrett 13 inn fra venstre,7 ned. Kan noen forklare meg hva starten på løsningsordet har med fotball å gjøre?? Jeg er helt grønn når det gjelder fotball, det må jeg innrømme, men hos meg synes det mer å ha med kirke og kristendom å gjøre?? Navnet på en fotballspiller.
sigri Skrevet 27. november 2010 Forfatter Skrevet 27. november 2010 Takk skal dere ha. Jeg hadde skrevet en a i stedet for en o på slutten. Men hadde ikke visst dette, og må innrømme at jeg ikke tenkte på å slå opp på fotballspiller. Flaut men sant.
kaspara1 Skrevet 27. november 2010 Skrevet 27. november 2010 Greit så langt, men hva i all verden kommer etter favoritt i fotball?
kaspara1 Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Takk for hjelpen. Feilen var at jeg skrev mini istedet for midi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå