Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det lenge siden sist jeg la ut et kryssord på nettet, så nå har jeg lagt et kryssord på 23x29 ruter ut på kryssordsiden min. Når ikke Rolf Hansen opp til anklene, men har forsøkt å tenke litt sånn som han, slik at det ikke bare er å slå opp i oppslagsverkene på alle ordene. Her finner du kryssordet, som du kanskje kan kose deg med når du får tid. Kom gjerne med konstruktiv kritikk, slik at jeg kan bli bedre til neste gang. Grunnen til at jeg ikke har spørreord i rutene, er at da må jeg ha rutene større for å få det lesbart, så det tar mer plass. Kanskje neste kryssord er med spørreordene i rutene. Her finner du det: http://home.online.no/~larasten/kryssordsiden.html

Fortsetter under...

Skrevet

De som sender meg svarordene for følgende spørreord: Ballstad, er bløffmakeren, ballettskole, lærer og er originalen (5 løsningsord) til [email protected] med emne kjempekryss, innen 15.desember, vil være med i trekningen om 3 flaxlodd til 3 personer og en ekstrapremie til den som trekkes ut først av disse 3. NB! Har redigert innlegget. PS: Husk navn og adresse om du vil være med i trekningen.

(Meldingen ble redigert 23.11.10 19:23)

(Meldingen ble redigert 23.11.10 19:26)

({$editedMessage} 23.11.10 19:28)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...