punky Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Hvis 7 L.R skal slutte med en P, har jeg virkelig problemer.Greit å få det av/bekreftet. Ifølge 22 V.R bør det ende med P, har lett på flerfoldige bøker med de bokst. jeg har, men ender opp med denne ene, Takknemlig for svar. M.v.h. Punky
-TerjeH Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Har sendt den inn, så kan du gi stikkordet på 7 loddrett og 22 vannrett? Terje
asla Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 - skrev (På 21.11.2010 den 2.34): Hvis 7 L.R skal slutte med en P, har jeg virkelig problemer.Greit å få det av/bekreftet. Ifølge 22 V.R bør det ende med P, har lett på flerfoldige bøker med de bokst. jeg har, men ender opp med denne ene, Takknemlig for svar. M.v.h. Punky 7 loddrett har jeg fått R H Astri
punky Skrevet 21. november 2010 Forfatter Skrevet 21. november 2010 Skulle også gjerne hatt en R,passer med 7 L.R., men da står jeg fast på boka. 7L.R= fiskeredskap(9 bokst) 22 V.R= bok(9 bokst), det er der den forbaskete P kommer inn som nest siste bokst. Mvh. Punky
egon Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Hei punky Skal du ha ål til middag er det lurt å ha et slikt fiskeredskap.Boka er mest brukt i kirka.
punky Skrevet 21. november 2010 Forfatter Skrevet 21. november 2010 Ja da stemmer redskapetmitt ,adde nemlig en Y i midten, da får jeg lete videre på boka, min handlet nemlig om medisin. Takk for kirketipset Mvh. Punky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå