Ellinor Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hei alle kryssordløsere. Det er virkelig underholdning å lese alle innleggene som IKKE har med Hansens kryssord å gjøre. Du verden hvor forskjellige vi mennesker er. Alle vil ha dette forumet slik de selv synes er best, og overser glatt at andre kan ha en annen mening. For meg personlig spiller det liten rolle om jeg får blindbokstaver eller hele ordet, jeg går ikke inn på forumet før jeg har prøvd absolutt alle andre muligheter. Og da kan det være greit nok å få hele ordet. Men det er MIN mening! Det jeg kan være foruten, er disse som må fortelle hvor enkelt kryssordet er/har vært. Føler meg ganske knust hvis jeg selv har strevet veldig. Slik som både onsdag og lørdag. Med god hjelp av kryssordleksikonet mangler jeg nå kun 1 bokstav, nemlig blindbokstaven i juvelsjappe, jeg har gemmol?gfirma. Tar gjerne mot hjelp, enten hele ordet eller bare bokstaven. Lykke til alle "kolleger" - livet er for kort til å ergre seg over bagateller. Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/15131-568-juvelsjappe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
-juni2 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Du mangler O Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/15131-568-juvelsjappe/#findComment-64754 Del på andre sider Flere delingsvalg…
eos Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hei alle kryssordløsere. Det er virkelig underholdning å lese alle innleggene som IKKE har med Hansens kryssord å gjøre. Du verden hvor forskjellige vi mennesker er. Alle vil ha dette forumet slik de selv synes er best, og overser glatt at andre kan ha en annen mening. For meg personlig spiller det liten rolle om jeg får blindbokstaver eller hele ordet, jeg går ikke inn på forumet før jeg har prøvd absolutt alle andre muligheter. Og da kan det være greit nok å få hele ordet. Men det er MIN mening! Det jeg kan være foruten, er disse som må fortelle hvor enkelt kryssordet er/har vært. Føler meg ganske knust hvis jeg selv har strevet veldig. Slik som både onsdag og lørdag. Med god hjelp av kryssordleksikonet mangler jeg nå kun 1 bokstav, nemlig blindbokstaven i juvelsjappe, jeg har gemmol?gfirma. Tar gjerne mot hjelp, enten hele ordet eller bare bokstaven. Lykke til alle "kolleger" - livet er for kort til å ergre seg over bagateller. Så enig med deg.Det må være lov å spørre etter det man vil. I tillegg må det være lov å svare med enkeltbokstav eller hele ordet om det er det folk er ute etter. Eller kanskje noen skal lage en "lovbok" her på siden? Så får vi andre greie paragrafer å holde oss til. ;-D Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/15131-568-juvelsjappe/#findComment-64768 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lattas Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hei alle kryssordløsere. Det er virkelig underholdning å lese alle innleggene som IKKE har med Hansens kryssord å gjøre. Du verden hvor forskjellige vi mennesker er. Alle vil ha dette forumet slik de selv synes er best, og overser glatt at andre kan ha en annen mening. For meg personlig spiller det liten rolle om jeg får blindbokstaver eller hele ordet, jeg går ikke inn på forumet før jeg har prøvd absolutt alle andre muligheter. Og da kan det være greit nok å få hele ordet. Men det er MIN mening! Det jeg kan være foruten, er disse som må fortelle hvor enkelt kryssordet er/har vært. Føler meg ganske knust hvis jeg selv har strevet veldig. Slik som både onsdag og lørdag. Med god hjelp av kryssordleksikonet mangler jeg nå kun 1 bokstav, nemlig blindbokstaven i juvelsjappe, jeg har gemmol?gfirma. Tar gjerne mot hjelp, enten hele ordet eller bare bokstaven. Lykke til alle "kolleger" - livet er for kort til å ergre seg over bagateller. Men hvis man spør etter hele ordet, bør man heller først få litt hjelp, istedenfor selve løsningen. Man er jo ingen kryssordløser hvis man får det "servert på sølvfat". Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/15131-568-juvelsjappe/#findComment-64860 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå