Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle meg hva i himmelens navn "M.- MANN" er? Ikke løsningen - den kommer av seg selv - men hva M'n i stikkordet betyr. Hvis det er for mye "hjelp", så si det, for da kan jeg spørre igjen etter 1. november!

Og en ting til: Jeg liker overhodet ikke denne kryssordforfatteren - og det tar jeg konsekvensen av ved aldri mer å være med på NM i kryssord. Eller "NM i oppslagsverk" som min venninne sier ...All ære til dere som holder ut!

Fortsetter under...

Skrevet
  - skrev (På 20.10.2010 den 8.33):

Kan noen fortelle meg hva i himmelens navn "M.- MANN" er? Ikke løsningen - den kommer av seg selv - men hva M'n i stikkordet betyr. Hvis det er for mye "hjelp", så si det, for da kan jeg spørre igjen etter 1. november!

Og en ting til: Jeg liker overhodet ikke denne kryssordforfatteren - og det tar jeg konsekvensen av ved aldri mer å være med på NM i kryssord. Eller "NM i oppslagsverk" som min venninne sier ...All ære til dere som holder ut!

Hvorfor i all verden løser du disse oppgavene og i tillegg spør her dersom du ikke liker hverken kryssordene eller forfatteren? Jeg synes de er veldig fine og gleder meg til hver uke. Særlig når de virkelige oppgavene kommer.

Skrevet
  - skrev (På 20.10.2010 den 8.33):

Hei på deg,,,du er ikke alene om å ergre deg grønn over oppgavene,,ler,jeg har holdt ut siden det begynte...og gleder meg hvert eneste år - og ergrer meg hver år

Kos deg med runde 4

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...