Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg med begge disse ordene (helst hele løsningsordene)? Jeg har A som andre bokstav i ordene og ville sette stor pris på å få fullført ordene...

Fortsetter under...

Skrevet

Landslagsfotballprofessorfavorittfritidsbeskjeftigelse

Ballspillevalueringstrollmann

(men du går jo glipp av mye kjekk fritidsbeskjeftelse når du får så mye hjelp :-) )

({$editedMessage} 10.10.10 18:33)

Skrevet

Kan noen hjelpe meg med begge disse ordene (helst hele løsningsordene)? Jeg har A som andre bokstav i ordene og ville sette stor pris på å få fullført ordene...

jeg har følelsen av at landslagssjefen har gode kunnskaper i geografi som fritidssyssel, rene professoren!

Skrevet

(men du går jo glipp av mye kjekk fritidsbeskjeftelse når du får så mye hjelp :-) )

Får å være litt ufin på en vakker søndagskveld: Når man trenger så my hjelp (Empty) er kanskje VGs lørdagskryssord et godt alternativ.

Skrevet

Takk og takk, her fikk man det lengste ordet servert på et fat.

Skrevet

({$editedMessage} 10.10.10 21:38)

Annonse

Skrevet

Takk og takk, her fikk man det lengste ordet servert på et fat.

Så fint at du straks greide å lese det! Ikke bare å kaste et blikk på det her, nei. Men vil man, så vil man:-)

Skrevet

jeg har følelsen av at landslagssjefen har gode kunnskaper i geografi som fritidssyssel, rene professoren!

Les Magasinet om Drillo og Hansen, jeg tviler ikke på Drillo's fotballkunnskaper, men hans gobby, geografi, imponerer meg storligen! Fantastisk kunnskapsrik fyr!

Skrevet

Får å være litt ufin på en vakker søndagskveld: Når man trenger så my hjelp (Empty) er kanskje VGs lørdagskryssord et godt alternativ.

For å være ufin, jeg synes birkebeiner er ufin med sin usaklige uttalelse om heller å løse VGs kryssord når man står fast i de Hansenske krinkelkroker og søker om hjelp.

Skrevet

Da er vi over i den evinnelige diskusjonen om hint eller hele ord, men når man kun har 1 bokstav i trolig Hansens hittil lengste ord, så burde man vel prøve noe mer før man ba om hele ordet. Kommentaren om VG-kryss støtter jeg fullt og helt.

Terje

Skrevet

Uff... dette var ikke bra, og Rolf Hansen hadde nok blitt sint om han hadde sett at du serverte selve kryssord-ordet på et fat til resten av løserne.

Skrevet

Da er vi over i den evinnelige diskusjonen om hint eller hele ord, men når man kun har 1 bokstav i trolig Hansens hittil lengste ord, så burde man vel prøve noe mer før man ba om hele ordet. Kommentaren om VG-kryss støtter jeg fullt og helt.

Terje

Har en bare en bokstav, bør en vel kanskje legge litt mer energi i å finne flere før en søker hjelp. Men Birkebeiner var vel litt ovenfra og ned i sin kommentar. Fora er faktisk for alle. :)

Skrevet

Les Magasinet om Drillo og Hansen, jeg tviler ikke på Drillo's fotballkunnskaper, men hans gobby, geografi, imponerer meg storligen! Fantastisk kunnskapsrik fyr!

Han kan mye om tre ting: Geografi, fotball og poker. Jeg hadde nok kommet mye lenger i f.eks. "Vil du bli millionær?", da jeg kan noe om det meste, og ikke mye om litt.

({$editedMessage} 15.10.10 01:36)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...