kjellma Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Er nesten i mål,men ser meg blind på følgende:på side 2,12 linjer opp,5 linjer inn:"Elv"-5 bokstaver. Jeg har sov-a,og loddrett på den manglende bokstav har jeg forfatter loddrett: _in,dvs. "Min", eller "Nin".Det er ingen elv som heter "Sovna" eller "Sovma".Begriper ikke hvor feilen ligger.Kan noen hjelpe??
kjellma Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Skrevet 10. oktober 2010 Takker og bukker! Noen ganger ser man seg helt blind.Da var det i boks...
lattas Skrevet 15. oktober 2010 Skrevet 15. oktober 2010 Er nesten i mål,men ser meg blind på følgende:på side 2,12 linjer opp,5 linjer inn:"Elv"-5 bokstaver. Jeg har sov-a,og loddrett på den manglende bokstav har jeg forfatter loddrett: _in,dvs. "Min", eller "Nin".Det er ingen elv som heter "Sovna" eller "Sovma".Begriper ikke hvor feilen ligger.Kan noen hjelpe?? Aha - hadde skrevet syvseter istedenfor syvsover, og ble stående helt fast. Da er jeg i mål :) men spørs om posten kommer fram til lørdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå