arnbra Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Etter ein del prøving og feiling glimrar framleis eit overtydande sett av løysingsord i øvste venstre hjørne med fråveret sitt. Har synonymet til VITTIG ein e som andre bokstav og ein i som nest siste bokstav, tru?
Skjye Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Hei, Arnbra. Begge dine bokstaver er feil. Mvh Skjye.
arnbra Skrevet 24. september 2010 Forfatter Skrevet 24. september 2010 Mange takk for svar, Skjye! Då konstaterer eg at treffprosenten min ikkje var noko særleg å skryta av, men med Dives som uaktuell elv legg eg - med forsiktig optimisme - her og no ut på ein ny runde.
Skjye Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Hei, Paddington. Ifølge min løsning er din A og S feil. Mvh Skjye.
paddington Skrevet 25. september 2010 Skrevet 25. september 2010 Hei, Paddington. Ifølge min løsning er din A og S feil. Mvh Skjye. Byttes med k og t?
paddington Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Hei, Skjye, du er ofte på alerten. Takk for diverse tips, men blir (fortsatt) grå i håret av oberstløytnanten i 38. Er så smått i gang med nr 39.
paddington Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Oberstløytnanten kom plutselig vandrende....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå