ibarola Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Det har alltid vært slik for meg at det er en premie som motiverer meg til å gå løs på og fullføre en oppgave/et kryssord.Slik er det og egentlig ikke noe å diskutere for mitt vedkommende. Dette har jeg hatt som den store motivasjonen og oppgaver uten interresante premier er for meg vanskelig å ta fatt på. Og det er jo slik at er premiene spesielle (hundeblad,melkeskummer, scrabble,Morgan Kane ) ja så er det vel noen som detter av lasset.Best er pengepremier eller premier som så å si alle kan glede seg over. Jeg har vunnet en gang på bokstavkassa.Fire Morgan Kane-bøker. Men hverken min bedre halvdel eller jeg er interessert i vill vest,så bøkene har havnet på loftet. Litt dumt at Allers kjører samme premier på samme oppgaver år etter år. Syns det var artig å holde på med bokstavkassen,men det var altså dette med motivasjonen...Kanskje vi snart kunne se noen andre premier eller iallefall en rullering ? Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/14880-om-bokstavkassa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
karih Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hei! Jeg skjønner deg så godt. Jeg løser Lørdagskryssord i BA ( Bergen Arbeiderblad) hver uke. Der var førstepremien 1 kg kaffe. 2. og 3. premien 1/2 kg kaffe, uforandret år etter år. Premien måtte hentes i sentrum, og det var dyrere med buss tur retur enn å kjøpe kaffen selv. det var veldig lite motiverende! Nå har de heldigvis startet med Flax-lodd som de til og med sender. God helg! Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/14880-om-bokstavkassa/#findComment-63586 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanhobby Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Det har alltid vært slik for meg at det er en premie som motiverer meg til å gå løs på og fullføre en oppgave/et kryssord.Slik er det og egentlig ikke noe å diskutere for mitt vedkommende. Dette har jeg hatt som den store motivasjonen og oppgaver uten interresante premier er for meg vanskelig å ta fatt på. Og det er jo slik at er premiene spesielle (hundeblad,melkeskummer, scrabble,Morgan Kane ) ja så er det vel noen som detter av lasset.Best er pengepremier eller premier som så å si alle kan glede seg over. Jeg har vunnet en gang på bokstavkassa.Fire Morgan Kane-bøker. Men hverken min bedre halvdel eller jeg er interessert i vill vest,så bøkene har havnet på loftet. Litt dumt at Allers kjører samme premier på samme oppgaver år etter år. Syns det var artig å holde på med bokstavkassen,men det var altså dette med motivasjonen...Kanskje vi snart kunne se noen andre premier eller iallefall en rullering ? Helt enig med ibarola! Kryssordene/oppgavene er spennende, men premiene er "meningsløse". Hva med Norsk Kjendisleksikon, Morgan Kane, Vi med hund, kryssordblyant? Ikke den premien som gir en inspirasjon til å sende inn oppgaven akkurat. Nå må Allers K&T få noe nytt på premielista si, ellers blir det snart slutt på abonnementet mitt ihvertfall. Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/14880-om-bokstavkassa/#findComment-63606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå