Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det har alltid vært slik for meg at det er en premie som motiverer meg til å gå løs på og fullføre en oppgave/et kryssord.Slik er det og egentlig ikke noe å diskutere for mitt vedkommende. Dette har jeg hatt som den store motivasjonen og oppgaver uten interresante premier er for meg vanskelig å ta fatt på.

Og det er jo slik at er premiene spesielle (hundeblad,melkeskummer, scrabble,Morgan Kane ) ja så er det vel noen som detter av lasset.Best er pengepremier eller premier som så å si alle kan glede seg over.

Jeg har vunnet en gang på bokstavkassa.Fire Morgan Kane-bøker. Men hverken min bedre halvdel eller jeg er interessert i vill vest,så bøkene har havnet på loftet.

Litt dumt at Allers kjører samme premier på samme oppgaver år etter år. Syns det var artig å holde på med bokstavkassen,men det var altså dette med motivasjonen...Kanskje vi snart kunne se noen andre premier eller iallefall en rullering ?

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/14880-om-bokstavkassa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg skjønner deg så godt. Jeg løser Lørdagskryssord i BA ( Bergen Arbeiderblad) hver uke. Der var førstepremien 1 kg kaffe. 2. og 3. premien 1/2 kg kaffe, uforandret år etter år. Premien måtte hentes i sentrum, og det var dyrere med buss tur retur enn å kjøpe kaffen selv. det var veldig lite motiverende! Nå har de heldigvis startet med Flax-lodd som de til og med sender. God helg!

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/14880-om-bokstavkassa/#findComment-63586
Del på andre sider

Det har alltid vært slik for meg at det er en premie som motiverer meg til å gå løs på og fullføre en oppgave/et kryssord.Slik er det og egentlig ikke noe å diskutere for mitt vedkommende. Dette har jeg hatt som den store motivasjonen og oppgaver uten interresante premier er for meg vanskelig å ta fatt på.

Og det er jo slik at er premiene spesielle (hundeblad,melkeskummer, scrabble,Morgan Kane ) ja så er det vel noen som detter av lasset.Best er pengepremier eller premier som så å si alle kan glede seg over.

Jeg har vunnet en gang på bokstavkassa.Fire Morgan Kane-bøker. Men hverken min bedre halvdel eller jeg er interessert i vill vest,så bøkene har havnet på loftet.

Litt dumt at Allers kjører samme premier på samme oppgaver år etter år. Syns det var artig å holde på med bokstavkassen,men det var altså dette med motivasjonen...Kanskje vi snart kunne se noen andre premier eller iallefall en rullering ?

Helt enig med ibarola! Kryssordene/oppgavene er spennende, men premiene er "meningsløse". Hva med Norsk Kjendisleksikon, Morgan Kane, Vi med hund, kryssordblyant? Ikke den premien som gir en inspirasjon til å sende inn oppgaven akkurat.

Nå må Allers K&T få noe nytt på premielista si, ellers blir det snart slutt på abonnementet mitt ihvertfall.

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/14880-om-bokstavkassa/#findComment-63606
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...