marisol Skrevet 12. september 2010 Skrevet 12. september 2010 sliter fortsatt, på innovativ har jeg e?t?elrenant kirke gal?e?vsyng?n?s?tlblisse??n? tusen takk for hjelp
evyanita Skrevet 12. september 2010 Skrevet 12. september 2010 På onnovasjon er det n og r, ikke ill... skriker men med åpen munn. Som meg satset du på at akevitt starta med et kjent merke av sorten, men her er det en matsort, så bytt ut g med s, så ordner det seg
marisol Skrevet 12. september 2010 Forfatter Skrevet 12. september 2010 om noen vil tar jeg gjerne mere hjelp
-Unni Skrevet 12. september 2010 Skrevet 12. september 2010 I kirken, som kan kalles et etablissement, avsynges salmer:-)
marisol Skrevet 12. september 2010 Forfatter Skrevet 12. september 2010 tusen takk Unni, vet ikke hva det går av meg i dag. har fortsatt følgende på innovativ: e?t?e?renant kirke er nå i boks
-Unni Skrevet 12. september 2010 Skrevet 12. september 2010 tusen takk Unni, vet ikke hva det går av meg i dag. har fortsatt følgende på innovativ: e?t?e?renant kirke er nå i boks Hei Serene! Alle har det sånn iblant, så: Velkommen i klubben:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå