johatt Skrevet 6. september 2010 Skrevet 6. september 2010 Som synonym for TID - loddrett med start på 8. linje - har jeg fått et ord som slutter på G. G-en blir følgelig første bokstav i SLEPT. Dette får jeg ikke til å stemme. Kan noen hjelpe meg??
amanda Skrevet 6. september 2010 Skrevet 6. september 2010 Tips: du kan si at du har løsningen uten å lage ny melding. Enten ved å redigere eller ved å svare på din egen melding. Ha en fin dag, håper resten går greit også. ({$editedMessage} 06.09.10 15:16)
ellliis Skrevet 6. september 2010 Skrevet 6. september 2010 Som synonym for TID - loddrett med start på 8. linje - har jeg fått et ord som slutter på G. G-en blir følgelig første bokstav i SLEPT. Dette får jeg ikke til å stemme. Kan noen hjelpe meg?? Tid skal slutte på D - ikke G
essem Skrevet 6. september 2010 Skrevet 6. september 2010 Trodde og at D skulle være første bokstav, men hva blir da tid?? Lander på "sesong" jeg. Har tro på at G er korrekt; "grasse're v2 (gj ty. fra lat. 'streife om') 1 herje, husere, fare voldsomt fram" (Bokmålsordboka)
evyanita Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Tid skal slutte på D - ikke G Hmm, noen som kan si hvor i oppgaven dette står, finner ikke igjen TID i denne oppgaven????
evyanita Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Fant TID og har D som siste, mulig jeg har bomma på plagg da. Løsningen på plagg ble ikke noe mennesker bruker, men heller dyr, er jeg helt på villspor????
essem Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Veldig mye halvkvedete viser her....... :) Har ikke kryssordet framfor meg akkurat nå, men fikk og et "plagg" mynta på et av våre større firbente venner. Men fortsatt har jeg G som siste bokstav i "tid" Hvor er det jeg roter da da? ({$editedMessage} 07.09.10 12:53)
essem Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 I et lyst sekund gikk det et lys opp for meg. At det går an. :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå