Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannrett, nederste linje. Her står jeg bom fast. Foreløpig har jeg ingen av blindbokstavene, slik at jeg har

R?RSK??????E. Antakelig er den 4. siste bokstaven k, r eller y. Kankje er dette likevel ikke så vanskelig. Er det noen vettuge forslag ute og går?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg slet lenge, men endte opp med RORSKARYRKE. Men du; FALDE I 5. linje fra toppen, litt til høyre for midten: Jeg har fått LORE. Kan det gå an?

({$editedMessage} 11.08.10 16:31)

Skrevet

Jeg slet lenge, men endte opp med RORSKARYRKE. Men du; FALDE I 5. linje fra toppen, litt til høyre for midten: Jeg har fått LORE. Kan det gå an?

({$editedMessage} 11.08.10 15:30)

Skrevet

Jeg har fått TORSKESKARE. Flere forslag?

Har lyre jeg også. Den kom av seg selv.

Hvis det blir torskeskare, skjønner jeg ikke hva kryssende anlegg (loddrett) blir, for da må dette ende på t-en i torskeskare. Men ellers er jo torskeskare et godt hansensk løsningsord.

Annonse

Skrevet

Har det samme,men er veldig i tvil om LORE.Det betyr vel

egentlig kunnskap.

Håper noen har andre forslag.

Skrevet

Har det samme,men er veldig i tvil om LORE.Det betyr vel

egentlig kunnskap.

Håper noen har andre forslag.

Ordnett:

lore -et; -ing ( fag.) sy en fald innenfra, slik at den holdes nede og sømmen blir usynlig

Skrevet

Ordnett:

lore -et; -ing ( fag.) sy en fald innenfra, slik at den holdes nede og sømmen blir usynlig

Og dermed takker jeg dere alle for god hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...