Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Det nedre høyre hjørnepartiet er meget vanskelig å få start på.

Er det noen som kan komme med et godt hint i et av ordene her,slik at eg kommer på gli og til mål.

I såfall takker eg veldig for det.

Vh

Kommite

Fortsetter under...

Skrevet

Hei Kommite!

Forviss deg om at du har riktig løsning på inngangsordet "FUGL". Det er det beste rådet jeg kan gi. Er for øvrig øverste høyre hjørne løst korrekt, sitter du med 2. og 4. bokstav på inngangsordet. Disse gir et høyst begrenset utvalg å velge blant. Ellers kan tilføyes at et par løsninger i hjørnet nede til høyre er av den intrikate sorten.

Lykke til!

Vh

Aksel

Skrevet

Hei, Kommite.

De fleste kombinasjoner til dette nedre høyre står i NKL, bortsett fra

Kan person være

Institusjon

Stav

Dette faktum vil forhåpentligvis sette deg noenlunde på gli, og etterhvert i mål.

Mvh Skjye.

Skrevet

Hei Kommite!

Forviss deg om at du har riktig løsning på inngangsordet "FUGL". Det er det beste rådet jeg kan gi. Er for øvrig øverste høyre hjørne løst korrekt, sitter du med 2. og 4. bokstav på inngangsordet. Disse gir et høyst begrenset utvalg å velge blant. Ellers kan tilføyes at et par løsninger i hjørnet nede til høyre er av den intrikate sorten.

Lykke til!

Vh

Aksel

Hei Aksel og Skjye!

Takk for tips!

I mellomtiden fant eg ut at eg måtte til programmet mitt der eg har utvalg av intrikate ord som ikke er å finne i dette kryssordleksikonet.,Det viste seg at dette gjorde utslaget til videre løsning og fant dermed ut at eg hadde rett fugl i innledningen av dette hjørnet.

Vh

Kommite

({$editedMessage} 08.08.10 23:44)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...