Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

12 nedenfra, 3 fra venstre. Vannrett.

Jeg har fått de tre første bokstavene til å bli KE-. Men får ikke noe vettugt ut av det.

Fortsetter under...

Skrevet

Hei! Jeg er helt enig med deg. Det var mye lettere før når nye, uleste innlegg var markert. Jeg har etterlyst dette lenge, vi hadde det slik før. Skulle ønske mange ville sende inn "klage" på at det ikke blir gjenopprettet. Lykke til!

Skrevet

Hei Kari! Man har et opplegg som fungerer bra. Så dropper man det til fordel for et nytt opplegg som ikke fungerer - og bruker utallige timer på å finne tilbake til det "gamle" opplegget. En glimrende måte å opprettholde arbeidsplasser på! Men "Gerd" leste ikke innlegg i "gamle dager" heller:-)

Skrevet

Vi kan jo håpe på at "rette vedkommende" leser! Men klarer de å gjøre noe med det? Det er det store og ubesvarte spørsmålet. Vi er nok på feil forum, jeg bare måtte! Flott sommer til alle!

Annonse

Skrevet

Det ville bli mye greiere hvis alle brukte spørreordet som overskrift, da ville det være lett å finne tilbake til problemet. Per

Skrevet

12 nedenfra, 3 fra venstre. Vannrett.

Jeg har fått de tre første bokstavene til å bli KE-. Men får ikke noe vettugt ut av det.

Har du i det hele tatt brukt søkefeltet? Skriv: markeder,9, så spretter svaret opp med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...