natty Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Hvis kurator blir "utstillingsansvarlig", hvordan kan det forsvares? Hva blir stilt ut? ...eller er jeg helt på jordet? PS er blindbokstavene i "musikere":d,d,f og d? Får et ord i entall mens nøkkelordet er i flertall. Tror jeg har svidd noen hjerneceller ute på skjæret jeg har bakt meg de siste tre dagene ({$editedMessage} 01.07.10 20:33)
natty Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Skrevet 2. juli 2010 Tusen takk, Per. Selv om jeg nå ikke finner øy noe sted i leksikon eller atlas, må jo bli sala eller salk
amanda Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 - skrev (På 1.7.2010 den 18.04): Hvis kurator blir "utstillingsansvarlig", hvordan kan det forsvares? Hva blir stilt ut? ...eller er jeg helt på jordet? PS er blindbokstavene i "musikere":d,d,f og d? Får et ord i entall mens nøkkelordet er i flertall. Tror jeg har svidd noen hjerneceller ute på skjæret jeg har bakt meg de siste tre dagene ({$editedMessage} 01.07.10 20:33) Rart at ingen har svart på dette tidligere. Her fra SNL: Kurator er også en betegnelse løsrevet fra spesifiserte kvalifikasjoner og som omtaler en funksjon, f.eks. det å sammenstille og gjennomføre en kunstutstilling eller kunstsamling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå