Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca midt på, helt til høyre.

Valdriser: SLIDRE--RGERE

Prøvde med BORGERE, Men da blir alt rundt feil.

Hjelp.....?

Fortsetter under...

Skrevet

Hjelp.....?

Slidreborgere passar heilt fint hos meg. Eg slit meir med drikken nede til høgre.

Skrevet

Hjelp.....?

Nå her jeg bodd i Valdres i 47 år, og det er vel første gang jeg ser Slidreborger brukt som benevnelse på en innbygger i (Vestre) Slidre! Her går det nok mest i "sliring", enn ko seie du, "Valdris"?

(Men vi får vel godta det som betgnelse for innbyggere fra (Vestre) Slidre, for austa åsen heter det "øystresliring"!)

({$editedMessage} 05.06.10 20:03)

Annonse

Skrevet

Eg har ikkje budd i Valdres i meir enn 20 år , men ein slidreborgar har eg aldri møtt, men eg ha møtt mange slidringa..

({$editedMessage} 05.06.10 19:43)

Skrevet

Nå her jeg bodd i Valdres i 47 år, og det er vel første gang jeg ser Slidreborger brukt som benevnelse på en innbygger i (Vestre) Slidre! Her går det nok mest i "sliring", enn ko seie du, "Valdris"?

(Men vi får vel godta det som betgnelse for innbyggere fra (Vestre) Slidre, for austa åsen heter det "øystresliring"!)

({$editedMessage} 05.06.10 20:03)

No er det vel omlag 37 år sidan eg flytta frå vakre Valdres, men slidreborger har eg vel aldri vore borti!! Er nok som du Olav seier, ein sliring/slidring! Og austa åsen er det øystresliringa! Men me lyt vel berre godta Hansen sine finurlege løysingsord!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...