Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tar opp et innlegg på BrukHodet der stikkordet er RELIST, og vedkommende har ??v?g.

Jeg har lett overalt, men finner ikke ordet RELIST noe sted. Høres veldig engelsk ut, f.eks "sett det på listen igjen" eller "gjør en ny forespørsel". Jeg ble nyskjerrig og lurer på om ekspertene her på forumet kan oppklare problemet.

Skulle tro det ble noe med OM???.

Terje

(Meldingen ble redigert 18.05.10 00:02)

({$editedMessage} 18.05.10 00:04)

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/14226-relist-hva-i-all-verden-er-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei TerjeH.

Mye tyder på at RELIST betyr OMVIS.,Føler meg 99% sikker på det.,En kan lese mye om RELIST i forbindelse med salg av hus og bil på GOOGLE.

Vh Jan H

Hei igjen.

Eg kommer ikke frem til en løsning med følgende;_ _V_G for å være sikker på RELIST.

En kan søke RELIST WIKTIONARY og lese og se på en forklaring av ordet der.,

Vh Jan H

Takk for alle ekspertenes forsøk på å løse dette merkelige problemet. Synes Kommite's forslag om OMREG virker tilforlatelig. RELIST vil jeg kunne tolke som "før opp på listen igjen" hvilket kan omskrives til "sett opp på listen igjen/omregistrer/registrer om igjen". Kan jo ikke se bort fra at det er feil i stikkord (ikke uvanlig), men forfatteren har ikke gitt lyd fra seg om at så skulle være tilfelle. Ikke ofte at jeg står så hjelpesløst fast på et enkelt stikkord, selv om det i utgangspunktet ikke er mitt problem, men fattet interesse for dette via et innlegg på BrukHodet.

Terje

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...