Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stoff loddrett.

Kan bli NAPPA, men det er ikkeno stoff. Nappa er skinn. Stoff er noe som er vevd, eller en helt annen betydning av ordet. Derfor kan det bli NARKO, men hva blir da skrik vannrett??

Her tror jeg Hansen har gjort feil.

"Stoffet" står i de fleste oppslagsverk. Da er det langt verre at han får liktorn til å bli ikte.

Annonse

"Stoffet" står i de fleste oppslagsverk. Da er det langt verre at han får liktorn til å bli ikte.

Til Egon!

Jeg har "Dams Aller Største Kryssordløser", og der er ikke NAPPA nevnt som stoff.

Så hva mener du blir stoff her???

({$editedMessage} 15.05.10 18:16)

Til Egon!

Jeg har "Dams Aller Største Kryssordløser", og der er ikke NAPPA nevnt som stoff.

Så hva mener du blir stoff her???

({$editedMessage} 15.05.10 18:16)

Hei Jan

Beklager den noe sene reaksjonen.Jeg har NADPH som løsning.

Kilde:Et av DDs kryssorleksikon, DD Kryssordexperten og Olav Øverbøs Store norske kryssordbok.

Hansen er litt sleivete og unøyaktig av og til, så jeg blir ikke forbauset hvis fasiten blir nappa.

God helg.

Hei Jan

Beklager den noe sene reaksjonen.Jeg har NADPH som løsning.

Kilde:Et av DDs kryssorleksikon, DD Kryssordexperten og Olav Øverbøs Store norske kryssordbok.

Hansen er litt sleivete og unøyaktig av og til, så jeg blir ikke forbauset hvis fasiten blir nappa.

God helg.

Hansen har tidligere brukt skai som stoff. Det er altså ikke bare tekstiler, men alt som det kan syes plagg av, som er stoff.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...