Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

AHA.. Aha, aha, aha..

Har ikke kommet på den selv nei, og når jeg ikke fikk satt sammen di andre heller, så..

Du har reddet dagen til mange nå ser jeg amanda (med liten a)

Hero of the day :)

Ord nummer 8 fra høyre, oppe, hva er det det står der? Ser ut som det mangler en bokstav. Tar jeg feil?

Så bra at du likte den da! Jeg likte den også. Det så bare ut som at du var ironisk.

Syns Hansen har gjort en storslått jobb denne onsdagen. Måtte le av løskruttet, og han holder meg enda opptatt. Mangler litt oppe i høyre hjørne og litt i venstre..

Fotballen er genial! Har brukt masse tid for ut hva det kunne være, var lenge ikke i nærheten, men nå sitter den der. Må le, Hansen har så mange artige vrier at en kan lure på hvor alt kommer fra!

Men når han skriver "gud" og svaret blir gudinne, blir det av og til feil.

Regner med at alle fikk til fotball til å bli "Agdesteinbigeskjeft"? Tror han spilte for Lyn engang.

Er som tidligere nevnt uenig med deg (Jan) i at fotballøsningen var teit. Snarere det motsatte. Den godeste Simen var jo i verdenstoppen i sjakk, samtidig som han var landslagsspiller i fotball! Men noen ganger ble det kollisjon, og da valgte han sjakkturnering fremfor å delta i landskamp. Følgelig ble sistnevnte en bigeskjeft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...