-Kjell Skrevet 15. april 2010 Skrevet 15. april 2010 ROM helt oppe til høyre. Jeg får ikke løsningen min til å stemme, det er ikke noe rom som heter det som jeg får. Ellers: Er det greit å la byens slutt -J få lov til en gjesteopptreden som -I? (Loddrett nesten helt til høyre)
Opalescence Skrevet 15. april 2010 Skrevet 15. april 2010 Sitter og tuller med det samme her.. Lurer på om Hansen ble sliten etter påskens tre doble :)
-Unni Skrevet 15. april 2010 Skrevet 15. april 2010 ROM helt oppe til høyre. Jeg får ikke løsningen min til å stemme, det er ikke noe rom som heter det som jeg får. Ellers: Er det greit å la byens slutt -J få lov til en gjesteopptreden som -I? (Loddrett nesten helt til høyre) Kove er vel greit :-)
jorunnva Skrevet 15. april 2010 Skrevet 15. april 2010 ROM helt oppe til høyre. Jeg får ikke løsningen min til å stemme, det er ikke noe rom som heter det som jeg får. Ellers: Er det greit å la byens slutt -J få lov til en gjesteopptreden som -I? (Loddrett nesten helt til høyre) kove har jeg også fått Jorunnva
Opalescence Skrevet 15. april 2010 Skrevet 15. april 2010 Kikk litt lyst til å gi dere en stor klem. :) Takk.
amanda Skrevet 15. april 2010 Skrevet 15. april 2010 ROM helt oppe til høyre. Jeg får ikke løsningen min til å stemme, det er ikke noe rom som heter det som jeg får. Ellers: Er det greit å la byens slutt -J få lov til en gjesteopptreden som -I? (Loddrett nesten helt til høyre) i-en forekommer ihvertfall på endel artikler på nettet (kilde Google)
-Kjell Skrevet 15. april 2010 Forfatter Skrevet 15. april 2010 Kikk litt lyst til å gi dere en stor klem. :) Takk. Slutter med til, mange takk Det er en forskjell på tvedele og tredele.
-Kjell Skrevet 15. april 2010 Forfatter Skrevet 15. april 2010 i-en forekommer ihvertfall på endel artikler på nettet (kilde Google) OK, amanda, jeg vil ikke krangle på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå