blåveis Skrevet 4. april 2010 Skrevet 4. april 2010 Jeg klarer ikke midten på det lange loddrette ordet midt på venstre side. Kanskje noen vil gi meg de to blindbokstavene ?Hilsen Sonja.
-Kjell Skrevet 4. april 2010 Skrevet 4. april 2010 Når A ikke stoler på B og sier det høyt så alle hører det, så er det et begrep som passer på første delen i ordet.
blåveis Skrevet 4. april 2010 Forfatter Skrevet 4. april 2010 Jeg vet det, men venter enda på de to blindbokstavene er det kanskje v og s? Sonja.
blåveis Skrevet 4. april 2010 Forfatter Skrevet 4. april 2010 Takk for hjelpen,men jeg syns v må være øverst og s nederst, ellers må det være mere galt Sonja..
perho Skrevet 4. april 2010 Skrevet 4. april 2010 Sorry, jeg overså den nederste blindbokstaven, det var visst tre av dem (s-v-s) ... og da stemmer selvsagt rekkefølgen din for de to nederste.
blåveis Skrevet 4. april 2010 Forfatter Skrevet 4. april 2010 Nå ble jeg glad! Takk for at du bryr deg! Det ser ut til at jeg får et problem til, nemlig forfatter oppe til høyre. Har-rd-gunt, og der står det.Kan du kanskje den også? Sonja.
olav Skrevet 4. april 2010 Skrevet 4. april 2010 Hvis du bytter ut u-en i pref., og får et ord som har med luft å gjøre, er du langt på vei i mål. Da får du et yrke som driver med salg, og det som skal selges er det forfatteren produserer. Hjalp det?
perho Skrevet 4. april 2010 Skrevet 4. april 2010 - skrev (På 4.4.2010 den 14.15): Nå ble jeg glad! Takk for at du bryr deg! Det ser ut til at jeg får et problem til, nemlig forfatter oppe til høyre. Har-rd-gunt, og der står det.Kan du kanskje den også? Sonja. Jeg har prøvd meg med en som driver virksomhet med ord, dvs innehar et agentur
blåveis Skrevet 4. april 2010 Forfatter Skrevet 4. april 2010 Takk igjen,jeg fikk også se det lenger nede. Da gikk det denne gangen også. Det ble mye kryssord denne påska,men når lørdagen kommer er jeg nok like ivrig igjen ,moro er det!hilsen Sonja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå