Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere på kryssord.no.

Jeg har sett at dere følger med i forumet, så jeg sender et forslag denne veien.

Da det var overgang fra det gamle til det nye systemet ble det påpekt av mange at det var mye unyttig plass rundt bruksområdet. Størrelsen på denne plassen er naturligvis avhengig av skjermoppløsningen, men det byr seg egentlig å lage en klikkbar liste med de hundre mest brukte stikkordene, samt knapper for komma, spørretegn, stjerne og de ti tallene.

Slik vil en kunne klikke hele søkestrengen sammen ganske så effektivt.

Jeg har lenge savnet alternative knapper for ? og *, nemlig noen som ikke trenger Caps-knappen.

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/13707-forslag-til-tillegg-til-leksikonet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Så flott at du som tydeligvis er datakyndig kommer med forslag som kan bli til fordel for oss alle!(?)

Jeg skjønte ikke noe av det, men jeg skal nok lære meg å bruke det som er nytt og hensiktsmessig. Kan man samtidig be redaksjonen om å legge inn "min kjepphest"? La meg få et merke som viser hvilke innlegg jeg har lest! Det ble lovet for en stund siden at dette skulle ordnes. Det er så kjekt å se at kritikerne har blitt borte, de positive forslagene kommer.

Hei dere på kryssord.no.

Jeg har sett at dere følger med i forumet, så jeg sender et forslag denne veien.

Da det var overgang fra det gamle til det nye systemet ble det påpekt av mange at det var mye unyttig plass rundt bruksområdet. Størrelsen på denne plassen er naturligvis avhengig av skjermoppløsningen, men det byr seg egentlig å lage en klikkbar liste med de hundre mest brukte stikkordene, samt knapper for komma, spørretegn, stjerne og de ti tallene.

Jeg har lenge savnet alternative knapper for ? og *, nemlig noen som ikke trenger Caps-knappen.

Jøss.

Det var svar til Kjells innlegg, ikke ditt, Kari:-)

({$editedMessage} 21.02.10 14:56)

Hei dere på kryssord.no.

Jeg har hatt endel kontakt med redaksjonen, og får alltid raskt og direkte svar når jeg bruker Tips oss (du kan skrive annet en tips om nøkkelord) , eller kontakt/hjelp.

({$editedMessage} 22.02.10 14:52)

Ja, at vi får svar er en ting, men at det tar tid å komme med forbedringer er noe annet. Jeg ville bare informere om at de faktisk svarer fort og greit på mail.

Jeg har blitt lovet at vi skal kunne gå fra en tråd til neste uten å måtte gå tilbake til forumet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...