Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke forfatter vannrett 5 bokstaver litt over midten og litt til høyre: ?DGAR. Kan noen hjelpe.

Har ellers funnet et distrikt, i Pakistan, tror jeg, som heter Talandhar. Kanskje det er en by?

Fortsetter under...

Skrevet

Forfatteren er ennå ikke i boks. By foreslår jeg som Jalandhar, slik at skøyteløper blir rundetidsjager. Men kanskje finnes det andre og bedre forslag.

Skrevet

Finner ikke forfatter vannrett 5 bokstaver litt over midten og litt til høyre: ?DGAR. Kan noen hjelpe.

Har ellers funnet et distrikt, i Pakistan, tror jeg, som heter Talandhar. Kanskje det er en by?

Jeg har forslag på forfatter. Fant den på Google: Ydgar

Skrevet

Forfatteren er ennå ikke i boks. By foreslår jeg som Jalandhar, slik at skøyteløper blir rundetidsjager. Men kanskje finnes det andre og bedre forslag.

Heller mer til Talandhar. Da blir det pump på ende?

Skrevet

Takker for gode innspill. Hva gjelder byen, antar jeg at JALANDHAR er det beste forslaget; og så satser jeg på YDGAR som forfatter,

Annonse

Skrevet

Jeg har forslag på forfatter. Fant den på Google: Ydgar

Kan også bli EDGAR.David Edgar er en britisk dramatiker.Kilde: SNL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...