nite11 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har i dag mottatt en email med en "no return"-adresse. I den blir man ønsket velkommen som medlem på nettsiden. OK, det er jeg allerede, for 200 kroner i medlemskapsavgift. I mail'en står det: "Subject: kryssord.no - nytt kryssordleksikon på nett Nyhet - kryssordleksikon Norges største kryssordleksikon på nett har nå blitt en ny tjeneste på kryssord.no. Tilgjengelig for alle våre medlemmer. Et fullverdig kryssordleksikon, samt et diskusjonsforum der kryssordentusiaster diskuterer kryssordproblemer og deler erfaringer - Klikk her for Norsk Kryssordleksikon Vinn et Canon digitalkamera Nå i januar kan du blant annet vinne et populært Canon Ixus digitalkamera. Se den og flere premierte konkurranser på kryssord.no Medlem på kryssord.no? Fri tilgang til 100 nye oppgaver hver måned Fri tilgang til alle våre premierte konkurranser Fri tilgang til oppgavearkiv med over 1000 oppgaver Kryssordleksikon Diskusjonsforum for kryssordentusiaster Min Side Medlemskap - kr 39 pr måned! Les mer om medlemskap her Dette nyhetsbrevet er sent til alle registrerte brukere på kryssord.no " Jahavel ja - noen av dere glupe hoder som kan tolke denne? Må vi innbetale ytterligere penger for å beholde medlemskapet? Eller er dette rett og slett en utvidelse, dvs. mulighet til å kjøpe en større "pakke"? LagreAvbryt Har i dag mottatt en email med en "no return"-adresse. I den blir man ønsket velkommen som medlem på nettsiden. OK, det er jeg allerede, for 200 kroner i medlemskapsavgift. I mail'en står det: "Subject: kryssord.no - nytt kryssordleksikon på nett Nyhet - kryssordleksikon Norges største kryssordleksikon på nett har nå blitt en ny tjeneste på kryssord.no. Tilgjengelig for alle våre medlemmer. Et fullverdig kryssordleksikon, samt et diskusjonsforum der kryssordentusiaster diskuterer kryssordproblemer og deler erfaringer - Klikk her for Norsk Kryssordleksikon Vinn et Canon digitalkamera Nå i januar kan du blant annet vinne et populært Canon Ixus digitalkamera. Se den og flere premierte konkurranser på kryssord.no Medlem på kryssord.no? Fri tilgang til 100 nye oppgaver hver måned Fri tilgang til alle våre premierte konkurranser Fri tilgang til oppgavearkiv med over 1000 oppgaver Kryssordleksikon Diskusjonsforum for kryssordentusiaster Min Side Medlemskap - kr 39 pr måned! Les mer om medlemskap her Dette nyhetsbrevet er sent til alle registrerte brukere på kryssord.no " Jahavel ja - noen av dere glupe hoder som kan tolke denne? Må vi innbetale ytterligere penger for å beholde medlemskapet? Eller er dette rett og slett en utvidelse, dvs. mulighet til å kjøpe en større "pakke"? Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/13471-email-fra-kryssordno-skj%C3%B8nner-egentlig-ikke-hva-det-betyr/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
solveig_ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei. Fikk også denne. Tror bare det er et automatisk generert nyhetsbrev til alle mailene i databasen. (Får drøssevis av alle slik Nyhetsbrev fra allskens hold). Under "Min side" helt til høyre så har man valget "mitt Medlemskap", der bør du ha en dato og klokkeslett da medlemsskapet utgår. (Man må såklabert betale før noen dager før denne datoen for at det ikke skal oppstå noen krise, hvis man vil henge med videre). Men du har betalt ut perioden fram til den datoen som står der. Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/13471-email-fra-kryssordno-skj%C3%B8nner-egentlig-ikke-hva-det-betyr/#findComment-57937 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryssord.no Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har i dag mottatt en email med en "no return"-adresse. I den blir man ønsket velkommen som medlem på nettsiden. OK, det er jeg allerede, for 200 kroner i medlemskapsavgift. I mail'en står det: "Subject: kryssord.no - nytt kryssordleksikon på nett Nyhet - kryssordleksikon Norges største kryssordleksikon på nett har nå blitt en ny tjeneste på kryssord.no. Tilgjengelig for alle våre medlemmer. Et fullverdig kryssordleksikon, samt et diskusjonsforum der kryssordentusiaster diskuterer kryssordproblemer og deler erfaringer - Klikk her for Norsk Kryssordleksikon Vinn et Canon digitalkamera Nå i januar kan du blant annet vinne et populært Canon Ixus digitalkamera. Se den og flere premierte konkurranser på kryssord.no Medlem på kryssord.no? Fri tilgang til 100 nye oppgaver hver måned Fri tilgang til alle våre premierte konkurranser Fri tilgang til oppgavearkiv med over 1000 oppgaver Kryssordleksikon Diskusjonsforum for kryssordentusiaster Min Side Medlemskap - kr 39 pr måned! Les mer om medlemskap her Dette nyhetsbrevet er sent til alle registrerte brukere på kryssord.no " Jahavel ja - noen av dere glupe hoder som kan tolke denne? Må vi innbetale ytterligere penger for å beholde medlemskapet? Eller er dette rett og slett en utvidelse, dvs. mulighet til å kjøpe en større "pakke"? LagreAvbryt Har i dag mottatt en email med en "no return"-adresse. I den blir man ønsket velkommen som medlem på nettsiden. OK, det er jeg allerede, for 200 kroner i medlemskapsavgift. I mail'en står det: "Subject: kryssord.no - nytt kryssordleksikon på nett Nyhet - kryssordleksikon Norges største kryssordleksikon på nett har nå blitt en ny tjeneste på kryssord.no. Tilgjengelig for alle våre medlemmer. Et fullverdig kryssordleksikon, samt et diskusjonsforum der kryssordentusiaster diskuterer kryssordproblemer og deler erfaringer - Klikk her for Norsk Kryssordleksikon Vinn et Canon digitalkamera Nå i januar kan du blant annet vinne et populært Canon Ixus digitalkamera. Se den og flere premierte konkurranser på kryssord.no Medlem på kryssord.no? Fri tilgang til 100 nye oppgaver hver måned Fri tilgang til alle våre premierte konkurranser Fri tilgang til oppgavearkiv med over 1000 oppgaver Kryssordleksikon Diskusjonsforum for kryssordentusiaster Min Side Medlemskap - kr 39 pr måned! Les mer om medlemskap her Dette nyhetsbrevet er sent til alle registrerte brukere på kryssord.no " Jahavel ja - noen av dere glupe hoder som kan tolke denne? Må vi innbetale ytterligere penger for å beholde medlemskapet? Eller er dette rett og slett en utvidelse, dvs. mulighet til å kjøpe en større "pakke"? Solveig_ har helt rett. Dette er et generelt nyhetsbrev til alle registrerte brukere på kryssord.no. Kun ment som informasjon om nye tjenester og aktiviteter som gjøres på kryssord.no. Fra tid til annen, når vi har noen nyheter å meddele våre brukere, vil det komme slike nyhetsbrev. God helg til alle på kryssord.no Hilsen fra redaksjonen Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/13471-email-fra-kryssordno-skj%C3%B8nner-egentlig-ikke-hva-det-betyr/#findComment-57938 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingebre Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har også fått denne mailen og er ikke sikker på hva det egentlig innebærer. Betyr dette at vi som kun er interessert i Kryssordleksikon som hittil har kostet 200,- pr. år nå må betale 470,- eller vil det fortsatt være mulig å bare abonnere på kryssordleksikonet ? Hvis ikke så kommer jeg til å avslutte abonnementet ved neste fornyelse. Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/13471-email-fra-kryssordno-skj%C3%B8nner-egentlig-ikke-hva-det-betyr/#findComment-57939 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå