raggy Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Fant ikke eget forum for DN, men her på Dagbladets er det alltid hjelp å få. Står fast på "fiskeredskap", 4 bokst., har --TT, den første bokstaven sannsynligvis H, den andre er "sår", som da kan være ØM eller AM, altså HØTT eller HATT. Er det noen som drar kjensel på denne redskapen ? Eller tips? Ragnar
-Unni Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 - skrev (På 1.1.2010 den 11.31): Fant ikke eget forum for DN, men her på Dagbladets er det alltid hjelp å få. Står fast på "fiskeredskap", 4 bokst., har --TT, den første bokstaven sannsynligvis H, den andre er "sår", som da kan være ØM eller AM, altså HØTT eller HATT. Er det noen som drar kjensel på denne redskapen ? Eller tips? Ragnar Skal gå i gang med Jostein Ljønes nå og gleder meg! Lurer på om ikke "hatt" = dupp/kork ... Vi får se. Lykke til! Og der så jeg solveig_ og lærte noe :-) ({$editedMessage} 01.01.10 13:13)
egon Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 - skrev (På 1.1.2010 den 11.31): Fant ikke eget forum for DN, men her på Dagbladets er det alltid hjelp å få. Står fast på "fiskeredskap", 4 bokst., har --TT, den første bokstaven sannsynligvis H, den andre er "sår", som da kan være ØM eller AM, altså HØTT eller HATT. Er det noen som drar kjensel på denne redskapen ? Eller tips? Ragnar Fra NRO:Hytt eller høtt er en klepp til å hugge inn fisken med.
raggy Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Skrevet 1. januar 2010 Takk skal dere ha! Det var det jeg visste at i dette forumet får en alltid hjelp....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå