igina Skrevet 28. desember 2009 Skrevet 28. desember 2009 Det øverste lange mangler jeg LANDSBYGD----T--BESØK Osv. Så er det offiser 4 liner ovenfra. Der har jeg fått GENERALV-OTT-YMESTER. Hjelp!!!!!!!!!
-Unni Skrevet 28. desember 2009 Skrevet 28. desember 2009 - landsbygdromjulsbesøkendesyndlingstransportmiddel - - generalfelttøymester - Tilgi at jeg ikke teller bokstaver - og fortsatt god jul :-)
igina Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Skrevet 28. desember 2009 Tusen takk, du er en knupp. Ca midt på høyre side har jeg fått HROBO- som forfatter. Litt til venstre er det en elv jeg har LE-L-. Dette må da være noe feil et sted? Fortsatt god jul.
-Unni Skrevet 28. desember 2009 Skrevet 28. desember 2009 - skrev (På 28.12.2009 den 17.38): Tusen takk, du er en knupp. Ca midt på høyre side har jeg fått HROBO- som forfatter. Litt til venstre er det en elv jeg har LE-L-. Dette må da være noe feil et sted? Fortsatt god jul. - Hrobon - Har - aare - på elv litt til venstre for ovenstående ... Ikke sikkert at vi snakker om samme elv :-)
igina Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Skrevet 28. desember 2009 Takk for hjelpen. Jeg skrev elv som nøkkelord, men det skulle være øy. Litt til høyre for nederste stift i avisa, og jeg har som sagt LE-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå