Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Med T og K som første og siste bokstav i VERKTØY øverst TH blir det et fornuftig ord, men jeg finner ikke at et slikt verktøy finnes. Noen bedre?

Med JUL, tre linjer TV for verktøyet har jeg trøbbel med hva slags TID det er. Altså det lille som er mellom "gavmildheten" og TID.

Den første blinde i STENGSEL nede TV har jeg satt N, men mon det kan bli en S?

EFESOS (4. linje nedenfra i midten) er ikke en øy, men en oldtidsby, sier Wikipedia. Det finnes en by EPHESUS i sydstatene, men det kan jo ikke gjelde.

({$editedMessage} 27.12.09 13:17)

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/13393-525-verkt%C3%B8y-og-jul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Kjell

Jeg har B og N som første og siste på verktøy, og verktøyet er et alternativ til nøkkel.

Før TID på jul, har jeg HØY, men jeg har ikke "gavmildheten", bare GAV...... Et resultat av gavmildhet.

Den øyen får jeg og Efesos på, og finner heller ikke ut at det er en øy...

Mvh Eva

Med T og K som første og siste bokstav i VERKTØY øverst TH blir det et fornuftig ord, men jeg finner ikke at et slikt verktøy finnes. Noen bedre?

Med JUL, tre linjer TV for verktøyet har jeg trøbbel med hva slags TID det er. Altså det lille som er mellom "gavmildheten" og TID.

Den første blinde i STENGSEL nede TV har jeg satt N, men mon det kan bli en S?

EFESOS (4. linje nedenfra i midten) er ikke en øy, men en oldtidsby, sier Wikipedia. Det finnes en by EPHESUS i sydstatene, men det kan jo ikke gjelde.

({$editedMessage} 27.12.09 13:17)

Stengsel= gitterport.

Hei Kjell

Jeg har B og N som første og siste på verktøy, og verktøyet er et alternativ til nøkkel.

Før TID på jul, har jeg HØY, men jeg har ikke "gavmildheten", bare GAV...... Et resultat av gavmildhet.

Mvh Eva

Takk Eva!

" Hei Kjell

Jeg har B og N som første og siste på verktøy, og verktøyet er et alternativ til nøkkel."

Den var morsom! Jeg hadde TVI på utrop og fikk ...VER_, derfor Trekkverk.

"Før TID på jul, har jeg HØY" Huff så dum jeg føler meg, men jeg hadde REISE på heve, så da så. "men jeg har ikke "gavmildheten", bare GAV...... Et resultat av gavmildhet." Ja, jeg ville bare ikke bruse ut med løsningen.

Mvh Eva

Takk Eva!

" Hei Kjell

Jeg har B og N som første og siste på verktøy, og verktøyet er et alternativ til nøkkel."

Den var morsom! Jeg hadde TVI på utrop og fikk ...VER_, derfor Trekkverk.

"Før TID på jul, har jeg HØY" Huff så dum jeg føler meg, men jeg hadde REISE på heve, så da så. "men jeg har ikke "gavmildheten", bare GAV...... Et resultat av gavmildhet." Ja, jeg ville bare ikke bruse ut med løsningen.

Mvh Eva

Dette ble vel bare tull.

Verktøyet må da bli brekkjern og utropet tjo.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...