107861 Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Vi har endt på f som tredje siste i orkester nede til høyre og en g som siste, noen som har andre forslag? Forøvrig var det nedtur lille julaften da det viste seg at alle utsalgsteder i området hadde feilaktig fått dagblad UTEN bilag, jeg fikk takk i men kjæresten fikk ikke, har mailet DB og bedt dem ettersende, håper de gjør det, den er for stor til å kopiere. Heldigvis har vi nr 195 og 196 til gode. Bård
olav Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Jammen godt du sa, jeg hadde ikke fått med meg at det var Dagblad i dag!
phafn Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Tredje siste bokstaven i orkesteret skal være L. Denne betegnelsen brukes av folkemusikkspillere.
Kari S Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 - skrev (På 26.12.2009 den 15.52): Jammen godt du sa, jeg hadde ikke fått med meg at det var Dagblad i dag! Hei Olav, jeg tror at det er vedlegget GOD JUL som det refereres til i innlegget over .Det kom med avisen 23, lillejulaften, det har et stort dobbeltsidig kryssord, "Julekryssord 1" og et vanlig onsdagskryssord, Kryssord2".Håper du får tak i det,om det er avis i dag vet jeg ikke,bygdas eneste butikk her er stengt i dag.Mvh. Kari S.
olav Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Det er Dagblad med Magasin i dag skjønner du! Sto tilogmed stor annonse i torsdagsavisa (24. des), hadde oversett den sjøl, men har fått kjøpt dagens. Hvis du ikke får tak i bladet, kan jeg scanne og sende kryssordet, bare gi meg et lite pip på min e-post olav@riseng.net.
Kari S Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Takk skal du ha, skal se hva jeg får til over helga.Hilsen Kari S.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå