Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På side 21 har jeg fått løsningen på FUGLER til å bli BRUGDER. Jeg trodde brugda var en fisk eller hval. Kan den også være fugl??

Huff, så vanskelig det er å finne ut hvor brugden står når en ikke vet. Jeg husker jeg fikk brugde men finner det ikke. Jeg reagerte ikke, men en brugde er en 8-10 meter stor hai.

• 1 år senere...

På side 21 har jeg fått løsningen på FUGLER til å bli BRUGDER. Jeg trodde brugda var en fisk eller hval. Kan den også være fugl??

Det er pussig - under frokosten idag var det også noen som mente at brugde var en fugl. Men på Google sier de i alle artikler at det er en hai, sogar den nest største fisken i havet.

({$editedMessage} 18.10.11 12:52)

Roar, har du bladd deg gjennom 286 sider for å finne tilbake til en diskusjon fra julen 2009?

Dessuten må vel Hansen ha glemt å sette en tykk loddrett strek etter B, rugde er jo en fugl. " og rugde med reir nedi graset"

({$editedMessage} 18.10.11 17:34)

Annonse

Aha, Gerden - jeg burde tenkt på det, har jo sett at diskusjonenen våre dukker opp i Google rett som det er. Da jeg prøvde å søke Brugde Kryssord kom den faktisk øverst på listen! Jeg likte godt den tidligere utgaven av forumet hvor vi kunne søke direkte i diskusjonene.

Ha en fin onsdagsHansen alle!

({$editedMessage} 19.10.11 13:26)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...