johatt Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 4.linje helt til venstre. Stikkordet er glis, og løsningen skal ha 4 bokstaver. Jeg har fått de 3 siste til å bli KES, men mangler den første, som er blindbokstav. Kan ikke finne noen bokstav i vårt alfabet som passer her. Kan noen hjelpe meg?
birkebeiner Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 I disse vintertider: sett en A foran og du glir godt
johatt Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Skrevet 25. desember 2009 4.linje helt til venstre. Stikkordet er glis, og løsningen skal ha 4 bokstaver. Jeg har fått de 3 siste til å bli KES, men mangler den første, som er blindbokstav. Kan ikke finne noen bokstav i vårt alfabet som passer her. Kan noen hjelpe meg? Kanskje Hansen blander sammen BRUGDE og RUGDE?
johatt Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Skrevet 25. desember 2009 Sorry, sorry - jeg svarte på innlegget om fugler!
johatt Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Skrevet 25. desember 2009 I disse vintertider: sett en A foran og du glir godt Det måtte altså en birkebeiner til. De pleier jo å ha god gli. Takker og bukker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå