Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bilde av Ingmar Bergman, og spørsmål om svigersønn

Alternativer er Jan guillou, Håkan Nesser og Kurt Wallander.

Finner ingen forbindelse mellom de to førstnevnte og Bergman. Og Wallander er jo en litterær skikkelse. Men forfatteren er Henning Mankell, og han er svigersønn av Bergman. Har Vi Menn rota, så jeg kan satse på det alternativet, eller vet andre mer enn meg?

({$editedMessage} 22.12.09 18:32)

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/13325-vi-menn-jule-n%C3%B8tter-5152/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det gjelder nr. 17, så søkte jeg på nefertite, og da ble det en B

Nr. 8 slet jeg sjøl lenge med, men kom til slutt til at det måtte være Helsedep. Tror jeg søkte på regjeringen/departementene/budsjetter osv osv. Var nå de som hadde største tallet. :))

Annonse

Bilde av Ingmar Bergman, og spørsmål om svigersønn

Alternativer er Jan guillou, Håkan Nesser og Kurt Wallander.

Finner ingen forbindelse mellom de to førstnevnte og Bergman. Og Wallander er jo en litterær skikkelse. Men forfatteren er Henning Mankell, og han er svigersønn av Bergman. Har Vi Menn rota, så jeg kan satse på det alternativet, eller vet andre mer enn meg?

({$editedMessage} 22.12.09 18:32)

Forsto hva du mente. :))

Men slet lenge sjøl med budsjettet, og rekna derfor med at hun gjerne ville ha svaret. håper jeg ikke ødela quizen foe deg. :))

Annonse

To svar av 25, ja det var kun disse to spørsmålene som var litt vanskelig å finne svaret på. Meningen med forumet er vel ikke å legge ut svarene,men komme med hentydninger eller hva?

Noen foretrekker hint, andre svara. Er vel ikke spesielle regler for hverken det ene eller det andre. Sjøl har jeg forsøkt det meste når jeg først spør, og da er jeg takknemlig for å få svaret. Vet ikke hva andre synes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...