Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært inne og sjekket på nettet:Daniel Danielsens bok kan bestilles,hvilket jeg kanskje gjør.

Jeg bor i blokk så det er dårlig med hagebok.

Takker også for dette tipset,men jeg er dessverre like langt,til tross for mye hjelpemidler,men altså ikke de foreslåtte....

Annonse

Jeg takker igjen for hyggelig svar, og det blir nok supplering til allerede eksisterende oppslagsverk-julegaveønske er inngitt til potensielle givere.

Derimot hadde jeg vært veldig fornøyd om noen kunne gi meg svaret slik at jeg får sendt inn denne oppgaven.Når jeg får nevnte oppslagsverk i julegave vil jeg sikkert ikke ha behov for å spørre om hjelp mer....

På forhånd takk for hjelpen, og en god jul til dere alle....

Hei, Egon.

Når du skriver at du "risikerer sikkert å få kjeft" sikter du garantert blant andre til meg.

Jeg hadde håpet å kunne anvende disse formodentlig harmoniske førjulsjuletider til annet enn å rakke ned på andre, men kan likevel ikke annet enn å beskrive din utlegging av løsningsord som lavmål av kryssordhjelp.

Om man måtte mene at denne forestående jul liksom skulle senke alle kryssordløsere ned til de ytterste løsningsordslipp i form av kryssordmessige "julegaver" ville dette nettsted spille endelig falitt.

Med meningsløse fraser som god jul og godt nyttår med fasitøsningsord til hilsen ville dette Forum utspilt sin rolle i norsk kryssordkultur.

Skjye.

Jeg er enig med Skjye, det er misforstått snillisme å legge ut løsningsordene in extenso på forumet. Tips om mulige løsninger/løsningsformer er langt mer å foretrekke - det sporer også spørsmålsstillerens kombinasjonsmuligheter.

Temaet har vært oppe utallige ganger og de fleste har vært enige om at hjernetrim med vedlagt fasit er meningsløst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...