SvenÅ Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det er et uttrykk som heter "forandring fryder", men også et annet som lyder "never change a winning team". En ny versjon av gamle, gode NKL har nå vært på lufta i en kort periode - og etter min mening er det overhodet ingenting ved Kryssord.no som som fryder. Ja, jeg vil heller si tvert imot! Det er det trist å se et så godt og brukervennlig medium som NKL bli forvandlet til noe som likner verken fugl eller fisk. Redaksjonen beroliger brukerne med at Kryssord.no etter hvert skal bli bedre, men slik denne siden fremstår i dag mener jeg dette er nesten umulig. Som mangeårig bruker av NKL ber jeg redaksjonen gi oss tilbake den gamle versjonen av NKL og heller finne ut en ny måte til å kople de forskjellige sidene sammen. Men obs: Dette må skje uten å forandre så mye som en tøddel på gamle NKL! Never change a winning team! ({$editedMessage} 16.12.09 13:14) Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/13301-gi-oss-tilbake-gamle-nkl/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
nina_ Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hei Sven. Å håpe at redaksjonen biter i det sure eplet og gir oss den gamle versjonen tilbake er nok ønsketenkning fra mange av oss. Ser at det endelig er kommet flat visning igjen på forumet, og det loves en bedre søkefunksjonalitet i leksikonet. For videre brukere av Kryssord.no så håper jeg dette kommer. Livet mitt består av mer enn kryssord, og jeg har problemer med å få gjort ferdig det jeg har på papir. Da kan jeg vanskelig se hvordan jeg skal ha tid til å løse på nett også. Men, som forbruker så hevder jeg meg retten til selv å velge hva jeg vil kjøpe eller ikke. Det regimet som redaksjonen her har lagt opp til, at jeg skal måtte betale for ting jeg ikke ønsker/kommer til å benytte nekter jeg å godta. Som følge av dette kommer jeg til å avslutte mitt abonnement på Kryssord.no ved neste regning. I kjølvannet av dette blir det også en mindre kjøper til Ukebladet Hjemmet og Våre Beste Kryssord. Å løse Hjemmets "nøtter" papirbasert tror jeg blir litt av en utfordring med tanke på alle de svaralternativer hvert enkelt stikkord ofte avleder. Da blir det å forholde seg til de nøtter hvor kildene er Ordnett og SNL Jeg anmoder alle som ikke er interessert i alle tjenestene på Kryssord.no til å gjøre det samme inntil redaksjonen kommer med en differensiert løsning hvor man kan betale for det en ønsker å benytte. Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/13301-gi-oss-tilbake-gamle-nkl/#findComment-57352 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå