Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snørestøvelskadereparatør :-)

Ikke bann, fy for skam!

Unni: Når begynte DU å reagere på banning? Du som er den eneste jeg vet om som er blitt sensurert her på forumet nettopp pga. bruk av bannord?

Unnis innlegg - etter at autosensuren har vasket det:

Forfatter: Unni (---.bb.online.no)

Dato: 01-10-09 00:48

****, der tok du meg! Drageløperen tok liksom litt knekken på meg ... Greit, har ham i hylla og gir ham en sjanse, da :-)

-----------

Banning skulle uansett være helt unødvendig her inne. Man får om nødvendig heller jobbe litt mer med vokabularet før man trer inn i offentlig debatt.

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/13262-522-skomaker/#findComment-57202
Del på andre sider

Unni: Når begynte DU å reagere på banning? Du som er den eneste jeg vet om som er blitt sensurert her på forumet nettopp pga. bruk av bannord?

Unnis innlegg - etter at autosensuren har vasket det:

Forfatter: Unni (---.bb.online.no)

Dato: 01-10-09 00:48

****, der tok du meg! Drageløperen tok liksom litt knekken på meg ... Greit, har ham i hylla og gir ham en sjanse, da :-)

-----------

Banning skulle uansett være helt unødvendig her inne. Man får om nødvendig heller jobbe litt mer med vokabularet før man trer inn i offentlig debatt.

Er jeg blitt sensurert? Så morsomt! Og pussig. Jeg bruker aldri det f-ordet. Hm. Gamle onkel hadde jo denne forklaringen når folk dummet seg ut: Han/hun var full, serru!

Ikke at jeg så ofte er det heller, da.

Takk for at du gjorde meg oppmerksom på sensureringen. Så flink du er til å følge med!

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/13262-522-skomaker/#findComment-57204
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...