Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Rabbelet" er et dekkende uttrykk, og det er ikke mulig å overse det. Designet er så hjelpeløst at det gjør vondt å få det midt i fleisen. Pluss - som nå sagt av ørten brukere ørten ganger - alt er blitt tidkrevende og tungvint. Pussig at en side som var så brukervennlig, kunne bli så klønete. Forandring for forandringens skyld? Sjelden at det fører noe godt med seg.

Jeg er så enig med deg, Unni, men mitt tips er å skalere ned siden, da viser bare litt av rabbelet, forumet dekker nesten bakgrunnen.

Det verste er klikkingen og mangelen på oversikt i forumet, og irriterende at vi ved neste forfall skal betale mye over dobbel pris.

Men nå er vi lovet forbedringer, og vi får henge på til vi blir noenlunde fornøyd ihvertfall.

(Meldingen ble redigert 07.12.09 21:13)

({$editedMessage} 07.12.09 21:14)

Jeg var helt ute av meg over forandringene på kryssordsidene mine. Men det er ikke så ille likevel, det tar bare litt tid å vende seg til!

Er uenig med og enig med de andre, designet får meg til tro at jeg løser Donald duck kryssord. Det må være enkelt å kopiere det gamle oppsettet. Kan ikke huske at noen klaget på det !

Nå får vi håpe de gjør noe med det og at de ikke har kjøpt opp bare for å tjene penger på det.

Jeg er så enig med deg, Unni, men mitt tips er å skalere ned siden, da viser bare litt av rabbelet, forumet dekker nesten bakgrunnen.

Det verste er klikkingen og mangelen på oversikt i forumet, og irriterende at vi ved neste forfall skal betale mye over dobbel pris.

Men nå er vi lovet forbedringer, og vi får henge på til vi blir noenlunde fornøyd ihvertfall.

(Meldingen ble redigert 07.12.09 21:13)

({$editedMessage} 07.12.09 21:14)

Oops - måtte logge meg på igjen :-) Og ikke aner jeg stort om nye innlegg - de der lyseblå/mørkeblå greiene fungerer dårlig hos meg. Egentlig er jeg vel allerede ute av NKL. Jeg hater å se dårlige sider! Men jeg liker deg, da :-)

Annonse

Er uenig med og enig med de andre, designet får meg til tro at jeg løser Donald duck kryssord. Det må være enkelt å kopiere det gamle oppsettet. Kan ikke huske at noen klaget på det !

Nå får vi håpe de gjør noe med det og at de ikke har kjøpt opp bare for å tjene penger på det.

Veldig lei av at de forandret dette. Det var jo såååå bra før. Jeg har problemer med å lese de lyseblå bokstavene i svarordet og all skrollingen her er jo bare så slitsomt.

Håper på forbedringer snart.

Jeg blir nok å forsvinne, når neste betalingskrav kommer. Er også tungvint å ikke bli husket; slik at jeg må logge på hele tiden. Enten kryssordleksikon, eller diskusjon. Dessuten får jeg ikke det oversiktlig med ny i rødt for nye innlegg. Og hvorfor denne grusomme blåfargen? Er det for unger?

Vi vil ta hensyn til klagene som er kommet. Det vi nå jobber med er en ny måte å vise resultatene av søkene på, så dere slipper all scrollingen. Forumet vil også bli endret. Jeg håper - og tror - dere vil bli mer fornøyde over de neste par ukene.

Kjetil Johnsen, redaktør

Vi vil ta hensyn til klagene som er kommet. Det vi nå jobber med er en ny måte å vise resultatene av søkene på, så dere slipper all scrollingen. Forumet vil også bli endret. Jeg håper - og tror - dere vil bli mer fornøyde over de neste par ukene.

Kjetil Johnsen, redaktør

Takk, det var hyggelig. Vi er igrunn ganske grei vi som er i Dagbladet-forum.( Lit tvrien bare av og til ) Vi skal være litt tålmodig og er spent på resultatet, blir sikkert bra:=)

Annonse

Jeg blir nok å forsvinne, når neste betalingskrav kommer. Er også tungvint å ikke bli husket; slik at jeg må logge på hele tiden. Enten kryssordleksikon, eller diskusjon. Dessuten får jeg ikke det oversiktlig med ny i rødt for nye innlegg. Og hvorfor denne grusomme blåfargen? Er det for unger?

Helt enig med deg Lattas. Dette ble alt for tungvint.

Jeg kommer også til å vurdere medlemskapet.

I tillegg er det jo bare hulter til bulter, nesten ikke mulig å finne fram til konkrete saker.

"Rabbelet" er et dekkende uttrykk, og det er ikke mulig å overse det. Designet er så hjelpeløst at det gjør vondt å få det midt i fleisen. Pluss - som nå sagt av ørten brukere ørten ganger - alt er blitt tidkrevende og tungvint. Pussig at en side som var så brukervennlig, kunne bli så klønete. Forandring for forandringens skyld? Sjelden at det fører noe godt med seg.

Er så enig med deg! Dette er så traurig at en nesten får lyst til å melde seg ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...