tiny Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvorfor i all verden skal man på død og liv endre på ting som fungerer OK? Det gjelder ikke bare dette kryssordforumet, men i mange saker blir ting endret til det verre! Dette er et tilbakeskritt, mye mer tungvindt og mere tidkrevende enn det vi hadde. Hilsen Tiny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baltus39 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg er helt enig, dette er et stort tilbakeskritt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SvenÅ Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvorfor i all verden skal man på død og liv endre på ting som fungerer OK? Det gjelder ikke bare dette kryssordforumet, men i mange saker blir ting endret til det verre! Dette er et tilbakeskritt, mye mer tungvindt og mere tidkrevende enn det vi hadde. Hilsen Tiny Ja, denne omleggingen er vel en bekreftelse av uttrykket "ett steg fram - og to tilbake"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smulan Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvorfor i all verden skal man på død og liv endre på ting som fungerer OK? Det gjelder ikke bare dette kryssordforumet, men i mange saker blir ting endret til det verre! Dette er et tilbakeskritt, mye mer tungvindt og mere tidkrevende enn det vi hadde. Hilsen Tiny Jeg er helt enig, denne nye utgaven synes jeg ikke er bra. Tungvint system. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SvenÅ Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ja, det enkle er - eller i dette tilfellet "var" - ofte det beste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.