Gjest Elna Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 "Noen" har sølt noe kliss på to av sidene i kryssordbladet nå like før jeg skal sende inn. Kan jeg ta kopi av disse sidene og sende dem eller forlanger Allers bare originalsider ?
Gjest noldus Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Jeg tror 99% sikkert at de godtar kopier.
Gjest TerjeH Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Tror 99% de bare godtar originalsider, ellers kunne jo en på dette forumet kjøpe bladet og kopiere sidene til alle oss andre, og det blir jo ingen butikk. Terje
Gjest Tanja Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Hei,Elna! Tror det går bra med kopier,du har jo originalen på de andre oppgavene i bladet-----------kan jo legge ved en lapp og forklare årsaken. Kryssordbladet "Våre Beste Kryssord" skriver at de godtar bare originaler. det står det vel ikke i Allers? Lykke til! mvh Tanja
Gjest nina Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Den enkleste og beste måten å få dette avklart på er vel å sende redaksjonen en mail. F.eks. [email protected] Nina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå