Gjest elle Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg med 28 vannrett? Et hint eller noen av blindbokstavene? Tror jeg har de loddrette bokstavene i boks, men greier likevel ikke å finne dette ordet. På forhånd takk!
Gjest per Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Hallo! er det mulig å få skikk på 28 vannrett hvis vi antar ordet begynner med "annen -" Men, - - - hvor i all verden finner man noe som er til hjelp i 1 loddrett????
Gjest arne Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg med 28 vannrett? Et hint eller noen av blindbokstavene? Tror jeg har de loddrette bokstavene i boks, men greier likevel ikke å finne dette ordet. På forhånd takk! bokstavsøk i norsk ordbok (ordnett) gir svaret Dere må skrive de bokstavene dere har og tegnet _ for de dere ikke har når dere søker
Gjest elle Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg med 28 vannrett? Et hint eller noen av blindbokstavene? Tror jeg har de loddrette bokstavene i boks, men greier likevel ikke å finne dette ordet. På forhånd takk! Takk for tips begge to! Tror jeg har det rette ordet nå. TIL PER: Når det gjelder slike oppgaver som f. eks. 1 loddrett så fikk jeg tidligere et tips om å anskaffe meg boken : Bevingede ord ( kunnskapsforlaget ). Den boken har jeg hatt veldig mye nytte av når det gjelder "Rett i ruta".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå