Gjest nina Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Hei alle ihuga nøtteløsere! Det er med "sorg" en kan lese i Allers nr. 38 at fra og med nr. 44 så vil Allersnøtten kun være å finne i Kryss og Tvers. Dette fordi et breddeblad som Allers ikke har rom for nøtter. Oppgaven vil bli erstattet med en breddeoppgave. Og, da var det noe jeg lurte på, el. noe som jeg ikke har fått med meg/forstått. BREDDEBLAD? Synes Allers er et veldig smalt blad jeg. Hvis man ikke er hysterisk opptatt av interiør, rynkekremer og siste mote så er det jo svært lite å lese i bladet ellers. Ikke er jeg interessert i overnaturlige hendelser heller som det er nok historier om. Eneste grunnen for å abonnere på bladet var jo nettopp Nøtten. Allers har i dag mistet en abonnent, jeg har ringt og sagt opp. Nina Innlegg redigert. (09-08-09 14:46)
Gjest Tone Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Det er utrolig hva Allers finner på. Hvis allersnøtten skal over i K & T håper jeg den kommer i TILLEGG til UF og MN, og ikke i stedenfor en av de, i tilfelle de skal ta bort noe fra K & T. For min del holder jeg Allers pga allersnøtten, for som lesestoff er Allers utrolig dårlig. Mitt abonnement løper ut i uke 39, og noen fornyelse blir ikke aktuelt. Så derfor lurer også jeg på hva "breddeblad" er for noe. Det jeg stusser mest over, er jo at de driver med "sparing" i Allers. Bare se på reprisene av Nettnøtta på BrukHodet. Vriompeisen har de tatt bort, den kom en gang i måneden. Hvordan kan de ha råd til å flytte Allersnøtten over til K & T, med så mange utgivelser som de kommer med når det gjelder det kryssordbladet ?? De betaler jo sine nøtteforfattere godt så vidt jeg vet. Tone
Gjest nina Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Siden det er så få løsere på Allersnøtten at de ikke ser jeg råd til å ha dem med mer, (enda så enkel som den er blitt) så løser vi nok vår siste Mesternøtt i nr 15 vil jeg tro uten at jeg har belegg for mine påstander. Det må jo være enda færre løsere på den enn Allersnøtten, vanskelighetsgraden tatt i betraktning. Her er det tydeligvis kvantitet som gjelder, ikke kvalitet. Spørs om Allers tjener så mye på dette stuntet. Nina
Gjest Sven Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Jeg har forlengst bedt Allers stoppe mitt abonnement når det går ut.
Gjest margot Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Det er utrolig hva Allers finner på. Hvis allersnøtten skal over i K & T håper jeg den kommer i TILLEGG til UF og MN, og ikke i stedenfor en av de, i tilfelle de skal ta bort noe fra K & T. For min del holder jeg Allers pga allersnøtten, for som lesestoff er Allers utrolig dårlig. Mitt abonnement løper ut i uke 39, og noen fornyelse blir ikke aktuelt. Så derfor lurer også jeg på hva "breddeblad" er for noe. Det jeg stusser mest over, er jo at de driver med "sparing" i Allers. Bare se på reprisene av Nettnøtta på BrukHodet. Vriompeisen har de tatt bort, den kom en gang i måneden. Hvordan kan de ha råd til å flytte Allersnøtten over til K & T, med så mange utgivelser som de kommer med når det gjelder det kryssordbladet ?? De betaler jo sine nøtteforfattere godt så vidt jeg vet. Tone Jeg sitter her med Allers Kryss og Tvers nr. 13. Det ser ikke ut til å være mange nye kryssord der, så det er nok ikke bare på Brukhodet det skal brukes repriser. Jeg ville ikke bli forbauset om Allersnøtta kom som reprise i Kryss og Tvers. Og jeg skjønner ikke hvorfor kryssord plutselig er blitt såååååå ULØNNSOMT.
Gjest Tone Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Har tenkt enda mer på dette, og jeg sitter med en ekkel følelse av at Kryss og Tvers vil komme ut med "gateløsninger", men vil man være med i premietrekningen på nøttene, må man løse hele og sende inn. Sånn som det er i Allers med nøtta, rett i ruta og esset. Håpet er jo at Allersnøtta kommer i tillegg til de andre nøttene, og at hvis noe fjernes, blir det en av de enkle.... sånn som Matlyst f.eks. Tviler jo på at nøtteløserne får beholde sine favoritter, for det er jo massen det tas hensyn til. Og hvis det er sparekampanje på gang, så blir det neppe to kryssord med kr 1.000 i premie. Og jeg vet det er flere som kjøper Allers nettopp på grunn av at de liker allersnøtten, så der vil Allers tape litt tror jeg. Tviler på at de får flere til å kjøpe K & T med nøtta på plass der, med mindre de går over til gateløsninger. DET er nemlig veldig populært hos de som ønsker en lettvint vei til å være med i premietrekningen. Spenningen er i ferd med å stige til vanvidd ;o) Men ha en fin kveld alle nøtteløsere, og så koser vi oss med det vi har nå hvertfall :o) mvh Tone
Gjest bente Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 Hei alle ihuga nøtteløsere! Det er med "sorg" en kan lese i Allers nr. 38 at fra og med nr. 44 så vil Allersnøtten kun være å finne i Kryss og Tvers. Dette fordi et breddeblad som Allers ikke har rom for nøtter. Oppgaven vil bli erstattet med en breddeoppgave. Og, da var det noe jeg lurte på, el. noe som jeg ikke har fått med meg/forstått. BREDDEBLAD? Synes Allers er et veldig smalt blad jeg. Hvis man ikke er hysterisk opptatt av interiør, rynkekremer og siste mote så er det jo svært lite å lese i bladet ellers. Ikke er jeg interessert i overnaturlige hendelser heller som det er nok historier om. Eneste grunnen for å abonnere på bladet var jo nettopp Nøtten. Allers har i dag mistet en abonnent, jeg har ringt og sagt opp. Nina Innlegg redigert. (09-08-09 14:46) Hvis de får folk til å sende inn løsninger ved hjelp av mobiltelefon er det jo masse penger å tjene på det.
Gjest Elin tidligere nøtteløser Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Er så enig med Tone og Nina akkuratt her !!! Dette mister de mange abb. på - garantert ! Tenker også slik at de neppe har råd til å ha 2 kryssord med premie på kr 1000 i KT , så det blir spennende å se hva som skjer der... Selv har jeg falt helt av nøttelasset . Den ble så vanskelig en stund , og pga alvorlig sykdom hadde jeg ingen krefter til å bruke så mye tid på kryssord . Etter det har jeg ikke våget prøve meg igjen... men beundrer de som holder koken :) Håper dette løser seg på en real måte for alle dere flinke nøtteløsere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå