Gå til innhold

Allers og tålmodighet

Anbefalte innlegg

I fjor vår fant jeg en annonse i et av kryssordbladene til Allers.De søkte etter flere kryssordforfattere.Jeg tenkte at det kunne være interessant å prøve seg siden jeg hadde holdt på med kryssord i noen tiår.Jeg tok kontakt og fikk info fra Berit Veiset om hva og hvordan. I flere dager arbeidet jeg med ulike typer oppgaver,flere var nye ideer fra min side.Sendte så dette inn til en adresse jeg hadde fått oppgitt. Etter noen tid fikk jeg tilbakemelding om at mine oppgaver ville bli oversendt til og vurdert av en ekspert. Så gikk det et halvt år... Like før jul følte jeg at jeg måtte ta kontakt igjen.Da var svaret at det var så mye som skjedde i Allers at det tok sin tid.Javelja.Jeg ventet så til mai i år.Da sendte jeg en mail til redaksjonen og ba om å få mine kryssordoppgaver returnert.(Jeg hadde tross alt brukt lang tid på å lage dem.)

Jeg hadde nemlig ikke tatt kopi av oppgavene.Nå er det snart gått tre måneder.Ikke et svar fra Allers. Føler meg fullstendig rundlurt. Det var tross alt Allers som gikk ut med en forespørsel i sin tid.Så de skulle vel ha vett til å ordne opp,samme hvilken vanskelig situasjon bladet er oppe i.Har jeg vært for tålmodig? Skulle kanskje tatt en irritert telefon???

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/13133-allers-og-t%C3%A5lmodighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...