Gå til innhold

Ønsker en diskusjon om nøtten

Anbefalte innlegg

Etter å ha gjort ferdig omtrent hele oppgaven på under 4 timer så stiller jeg meg noen spørsmål.

Hva ligger til grunn for denne nivåsenkelsen på nøtten. Er dette noe som er et engangstilfelle? Er dette varig? Ja nå lurer jeg, men tror jeg vet svaret. For hvis vi skal rate oppgaven så har den gått fra 10 til 3.

Dette er nok et varig fenomen. Så til alle dere som sluttet å løse da Tiger X overtok styringen for nøtten kan trygt begynne å løse nøtt igjen tror jeg.

Så vil jeg gjerne vite fra dere som sluttet å løse. Hva mener dere at en oppgave som blir benevnt NORGES VANSKELIGSTE skal inneholde. Skal den være på 2-blyantsnivå el. kanskje 3.

Nå begynte vi virkelig å få en oppgave som det smakte noe av. Joda, den ble vanskeligere for hver uke, men ikke verre at om man tok tiden til hjelp så lot den seg løse.

Selv mesteroppgavene i årets NM var lettere enn Nøtten, og skulle bare mangle. Å lage en oppgave til tittelen, en tittel som kanskje var utgått på dato, men som nå hadde tatt seg opp igjen, ja så fikk vi endelig noe å bryne oss på uke etter uke.

Men nå? Nei, nå vurderer jeg å SI OPP mitt abonnement på Allers.

Skal nøtten raderes på denne måten så er det ikke interessant lenger å løse. Da får jeg heller finne meg en annen hobby, og så håpe på at MN og UFF blir værende i den vanskelighetsgraden de har. Men, de kommer jo bare en gang i mnd.

Så kom igjen folkens, dere var tøff da omleggingen kom gradvis, men reaksjonene kom allerede i nr. 30. Første oppgavden til Tiger. Da var det ikke store forandringen fra ZZtein. Bare diagrammet som var litt forandret.

Så nå vil jeg ha synspunkter på dette. Er dette virkelig tilfredsstillende? Er det dette dere virkelig ønsker? Går det an å møtes på f.eks. nivå 6 el. 7 i stedet for 10, og ikke 3 der Allersnøtten 01-09 ligger?

Vet det kan ta noe tid før flere av dere får tak i nr. 1, men jeg venter på diskusjonen/reaksjonen.

Nina

Innlegg redigert. (12-20-08 23:47)

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/13064-%C3%B8nsker-en-diskusjon-om-n%C3%B8tten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...