Gjest elle Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 Hei! Er det noen som vil gi meg litt hint om : 1 vannrett og 9 vannrett ?? Jeg har jo mange bokstaver, men greier ikke å løse resten. Skjønner ikke hvordan jeg skal "gripe saken an" MVH
Gjest Tone Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 Hvis jeg ikke husker feil, så er "alle" stikkordet på 1 v. Alle er første ordet i en setning som forteller hvor "veien går".. om du tok det hintet? :) Nr 9 mener jeg du finner i NKL ved å søke på bokstavene dine. 1,60 er ikke rare høyden og du ser svaret med en gang :o) Nå har jeg sendt inn nr 34 allerede, så gi beskjed hvis jeg har svart på feil oppgave:o) mvh Tone
Gjest elle Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 Hei! Er det noen som vil gi meg litt hint om : 1 vannrett og 9 vannrett ?? Jeg har jo mange bokstaver, men greier ikke å løse resten. Skjønner ikke hvordan jeg skal "gripe saken an" MVH Hjertelig takk Tone!! Flott hint, hadde ikke løst den uten hint nei. Fant også 9 vannrett i NKL ,som du sa, etter at jeg fikk rettet opp en feil bokstav. DU ER EN KNUPP!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå