Gjest Svein Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Jeg er litt usikker på om det løsningsordet jeg har kommet fram til for "Finnes i stort antall i Tibet" er det korrekte, for i SNL nevnes det nemlig ingenting om " stort antall" for denne skapningen (min løsning)? I Wikipedia står det derimot at "min" skapning er utryddelsestruet, for i løpet av de siste 50 årene har antallet av denne skapningen gått ned fra omlag 1 million til omlag 75.000 individer. Er det noen som kan bekrefte at løsningsordet er omtalt med antall i f.eks SNL? Innlegg redigert. (04-06-08 00:23)
Gjest nina Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 For det første så regner jeg med at det er nr. 15 av Allersnøtten du mener når du nevner Tibet. I treffet står det ikke akkurat "stort antall" men antall kan skrives på mange måter. Akkurat dette stikkordet var for meg det letteste å finne. Prøv SNL. Nina
Gjest cs Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 - skrev (På 5.4.2008 den 22.12): Jeg er litt usikker på om det løsningsordet jeg har kommet fram til for "Finnes i stort antall i Tibet" er det korrekte, for i SNL nevnes det nemlig ingenting om " stort antall" for denne skapningen (min løsning)? I Wikipedia står det derimot at "min" skapning er utryddelsestruet, for i løpet av de siste 50 årene har antallet av denne skapningen gått ned fra omlag 1 million til omlag 75.000 individer. Er det noen som kan bekrefte at løsningsordet er omtalt med antall i f.eks SNL? Innlegg redigert. (04-06-08 00:23) Til Svein! Det kan virke som ditt løsningsforslag ikke er fasit. cs
Gjest Svein Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 - skrev (På 5.4.2008 den 22.12): Jeg er litt usikker på om det løsningsordet jeg har kommet fram til for "Finnes i stort antall i Tibet" er det korrekte, for i SNL nevnes det nemlig ingenting om " stort antall" for denne skapningen (min løsning)? I Wikipedia står det derimot at "min" skapning er utryddelsestruet, for i løpet av de siste 50 årene har antallet av denne skapningen gått ned fra omlag 1 million til omlag 75.000 individer. Er det noen som kan bekrefte at løsningsordet er omtalt med antall i f.eks SNL? Innlegg redigert. (04-06-08 00:23) Til Nina og cs. Takk for svar. - da kan jeg jo røpe at jeg har CHIRU som løsning, men vil starte jakten på et nytt vesen! PS til Nina: Jeg endret overskriften like etter at innlegget gikk til NKL, men det fikk du tydeligvis ikke med deg!(: PS nr II: Det tok meg også bare noen sekunder å finne rette ordet nå! Innlegg redigert. (04-06-08 09:23)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå