Gjest Nann Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er det noen som kan gi meg et tips om et kryssordblad der det er flere oppgaver med vanskelighetsgrad som Allersnøtten eller Mesterkryss i Hjemmet ? Og helst med premier som motiverer meg til å sende inn :nemlig pengepremier og ikke alle disse tingene jeg ikke har bruk for.Det kunne jo være flott når en først vinner etter mange år å slippe å få ei kaffekanne eller et leksikon jeg har fra før.Sist jeg vant i Allers var for mange år siden:en eske Kong Haakon.Har jeg for vanskelige ønsker ? Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/12891-kryssordblad/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anita_m Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det finnes 3 kryssordblader som har oppgaver som gir deg noe å bryne deg på. 1. Allers Kryss og Tvers har to oppgaver med høyere vanskelighetsgrad. Den ene er ganske vanskelig, men fullt ut løselig om du bare innser at det tar litt tid med alle oppslagsordene. Den andre oppgaven er hakket vanskeligere, og faktisk et par hakk "verre" enn Allersnøtta. 2. Våre Beste Kryssord. Har en egen del bak i bladet med høyere vanskelighetsgrad. Den ene oppgaven - NM-trimmen, kan enkelte ganger være infernalsk, andre ganger relativ grei. Er også et par oppgaver til med vanskelighetsgrad på omtrent samme nivå som Mesteroppgaven i Hjemmet, og med samme forfatter tror jeg 3 Hjemmetkryss har også en "vanskelig" del i slutten av bladet. Disse oppgavene har en litt høyere vanskelighetsgrad enn rein utfylling, men med gode oppslagsverk så går alle disse oppgavene som regel relativt greit unna. Felles for alle disse oppgavene er at det er iblandet en del pengepremier. Og det kan være verdt å merke seg at det er mye enklere å vinne disse oppgavene enn andre enklere oppgaver - rett og slett fordi det ikke er så mange som klarer dem, og det derved er færre i bunken ved trekning *S* Ellers er det meg bekjent ikke flere blader som er interessante for kryssordløsere som er ute etter oppgaver med høy vanskelighetsgrad. mvh Anita Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/12891-kryssordblad/#findComment-55699 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nann Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Er det noen som kan gi meg et tips om et kryssordblad der det er flere oppgaver med vanskelighetsgrad som Allersnøtten eller Mesterkryss i Hjemmet ? Og helst med premier som motiverer meg til å sende inn :nemlig pengepremier og ikke alle disse tingene jeg ikke har bruk for.Det kunne jo være flott når en først vinner etter mange år å slippe å få ei kaffekanne eller et leksikon jeg har fra før.Sist jeg vant i Allers var for mange år siden:en eske Kong Haakon.Har jeg for vanskelige ønsker ? Takker Anita for en en flott redegjørelse.Jeg får prøve disse bladene etter tur. Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/12891-kryssordblad/#findComment-55702 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå