Gå til innhold

Farvel til Allers

Anbefalte innlegg

Gjest Gunnhild

Etter lange overveielser har jeg nå sagt opp abonnementet av Allers. Selv om Allersnøtta er Norges beste og mest interessante kryssord (syns nå jeg). Det har seg nemlig slik at jeg ikke bryr meg om alle de andre oppgavene siden de er for enkle og dessuten har premier jeg ikke er så interessert i. Og da blir det litt lite å abonnere på et blad der bare en av oppgavene trekker.(Resten av bladet blar jeg gjerne fort gjennom.Det er liksom kryssord som trekker).Så jeg vil benytte sjansen til å takke dere som har vært hjelpsomme og gitt meg små hint når jeg har stått fast.Men det bli vel at jeg kjøper et nummer når det er jul og påske da.

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/12852-farvel-til-allers/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halloen!

Jeg spiller tydeligvis i en noe lavere divisjon enn deg. Likevel, jeg er enig i at utfordringene ikke "står i kø" i alle oppgavene, men det "problemet" finner du i alle kryssordblad.

Jeg ser aldri etter hva premie jeg ev. kan forvente. Det er jo ikke de store mulighetene for å vinne. Imidlertid, jeg er optimist og sender inn løsningene hver uke, og ved fler anledninger har det kommet noen kroner inn på min bankkonto.

For meg er det også kryssordet som teller. Dette tar jeg ut, og gir så bladet til en søster av meg. Kanskje du har slekt eller venner som er interessert i "resten" av bladet, og som er villig til å spleise på abonnementet?

Ellers vil jeg ønske deg og alle andre brukere av denne siden ET RIKTIG GODT NYTT ÅR!

Mvh. Steinar

Innlegg redigert. (12-31-07 15:25)

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/12852-farvel-til-allers/#findComment-55549
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...