Gjest nina Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 All ære til forfatteren, men synes det blir litt slitsomt å skulle løse så mange "nøtter" før man kan finne svar. En liten tankestrek fra min side. Mvh Nina
Gjest oluf Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Det skal ta noen timer å løse Allersnøtten!!! Med de hjelpemidlene som etter hvert er tilgjengelige, så må kryssordforfatteren "vri" litt på utgangspunktet. Ellers blir det jo bare å slå opp.
Gjest Elna Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Jeg er så irritert på meg selv.Nå dukker dette hattespørsmålet opp igjen.For en tid siden het det : brukes av hattemakere.Og sånn som jeg sleit før jeg fant løsningen.Nå skjer det samme.Ordet er helt ute av hodet mitt.Har holdt på i to døgn og søkt og lett.Har to aer (2. og 6. bokstav).Hvor bør jeg sette inn enda et stort søk ? Er veldig takknemlig for hint.
Gjest nina Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Hei Elna, sist var svaret Angorahår, det er det ikke denne gangen. Jeg gikk gjennom gamle oppgaver for jeg mente å huske nøyaktig som deg, men det var feil. Søk i NRO på hatter så finner du svar. Nina
Gjest Elna Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Hei Nina.Takk for hjelpen.Nå bør jeg huske begge hatteordene for fremtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå